Cap.
Acesta prezinta atat principiile, cat si aspectele concrete necesare fundamantarii si operationalizarii deciziilor de pret din perspective marketingului, aducand multe informatii in premiera pentru literature de specialitate din tara nostra.
Lucrarea de fata este, de asemenea, utila in pregatirea de marketing a studentilor si a cursantilor la programele de master, reprezentand un sprijin atat in sustinerea activitatilor didactice curente, cat si in realizarea lucrarilor de diploma sau disertatie..
Tipologia strategiilor si tacticilor de pret pe piata bunurilor de consumDescriere:Lucrarea "Politici de pret" reprezinta un real sprijin pentru decidentii in domeniul pretului, data fiind complexitatea unor astfel de decizii, ele putand fi gestionate prin prisma mai multor functii al intreprinderii: financiar-contabila, comarcial sau de marketing. 5.
Orientari in determinarea nivelului pretului pe piata bunurilor de consumCap. 4.
Modul de perceptie a pretului in deciziile de marketingCap. 3.
Analiza factorilor ce stau la baza fundamentarii politicii de pret pe piata bunurilor de consumCap. 2.
Integrarea politicii de pret in cadrul procesului de planificare strategica a intreprinderiiCap. 1.
Cap