Pompa apa submersibila cu surub ( melc) este folosita cu succes atat pentru transpotul apei pe distante mari, pentru irigare, stropire, dar si la nivel industrial, in cazul cladirilor inalte, a fabricilor si minelor si are urmatoarele avantaje: Consumul de energie electrica al pompei este direct proportional cu inaltimea de ridicareCapacitate mare de ridicare si eficienta ridicataDaca atasati pompei un regulator de presiune, aceasta poate fi folosita ca o unealta de irigare automata Pompa apa submersibila cu surub este alcatuita din 3 parti : motorul electric monofazic asincron amplasat in partea inferioara Pompa cu surub elemente de etansare Surubul pompei este montat in partea de sus a pompei, iar atunci cand motorul este pornit rotorul (surubul) face o miscare de revolutie in jurul axei statorului pe diametrul dispozitivului de etansare.
Debit maxim: 3m2/h Tip pompa: cu flotor plutitor ATENTIE! Nu se recomanda utilizarea acestei pompe submersibile la scoaterea apelor murdare, cu nisip, namol, pietris..
Design compact si subtire cu carcasa robusta din otel inoxidabil Sistem de prindere: metalic Protectie termica si la suprasarcina Putere: 0.75 kW; Tensiune / frecventa: 220 V / 50 Hz; Debit maxim de pompare: 3 m3/h Inaltimea maxima de pompare: 140m Diametru teava de evacuare: 25 mm (un tol).
Rata de pompare asigura un debit ridicat si stabil, la inaltimi mari.
Pompa apa submersibila cu surub ( melc) este folosita cu succes atat pentru transpotul apei pe distante mari, pentru irigare, stropire, dar si la nivel industrial, in cazul cladirilor inalte, a fabricilor si minelor si are urmatoarele avantaje: Consumul de energie electrica al pompei este direct proportional cu inaltimea de ridicareCapacitate mare de ridicare si eficienta ridicataDaca atasati pompei un regulator de presiune, aceasta poate fi folosita ca o unealta de irigare automata Pompa apa submersibila cu surub este alcatuita din 3 parti : motorul electric monofazic asincron amplasat in partea inferioara Pompa cu surub elemente de etansare Surubul pompei este montat in partea de sus a pompei, iar atunci cand motorul este pornit rotorul (surubul) face o miscare de revolutie in jurul axei statorului pe diametrul dispozitivului de etansare