Pop Masculinities. The Politics of Gender in Twenty-First Century Popular Music, Paperback/***

Pop Masculinities. The Politics of Gender in Twenty-First Century Popular Music, Paperback/***

Detalii Pop Masculinities. The Politics of

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
196.99 Lei 197.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press Inc

Produs actualizat în urmă cu 18 zile
Descriere YEO:

Pop Masculinities. The Politics of - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Pop Masculinities. The Politics of de la Oxford University Press Inc, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Pop Masculinities. The Politics of Gender in Twenty-First Century Popular Music, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 196.99 Lei

Caracteristicile produsului Pop Masculinities. The Politics of

  • Brand: Oxford University Press Inc
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Pop Masculinities. The Politics of Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Pop Masculinities. The Politics of de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Pop Masculinities explores the many ways in which twenty-first century pop artists perform masculinity through their songs, music videos, and public appearances. This offers a point of entry for addressing broader gender issues in contemporary popular culture and society. Publisher: Oxford University Press Inc Author(s): Kai Arne (Associate Professor of Music, Associate Professor of Music, Inland Norway University) Hansen Number of pages: 232 Publication date: 2022 Dimensions: 154 x 234 x 21 Cover type: Paperback / softback

Pop Masculinities. The Politics of Gender in Twenty-First Century Popular Music, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press Inc