Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind Pop-Up Cards, New ed, Paperback/***

Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind Pop-Up Cards, New ed, Paperback/***

Detalii Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
167.99 Lei 168.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind Pop-Up Cards, New ed, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 167.99 Lei

Caracteristicile produsului Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
The incredible 3-D dynamics of pop-up cards can be analyzed using high-school mathematics - a bit of trigonometry, but no calculus necessary. This book explores the beautifully intricate constructions, revealing a tangible, focused employment of mathematics in contrast to the often unmotivated presentation in traditional curricula. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Joseph (Smith College, Massachusetts) O\'Rourke Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 175 Publication date: 2022 Dimensions: 152 x 285 x 14 Cover type: Paperback / softback

Pop-Up Geometry. The Mathematics Behind Pop-Up Cards, New ed, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press