Acest ghid inovator iti arata cum sa folosesti puterea povestilor pentru a-ti dezvolta compania.
Faith Popcorn, fondatoare si CEO Faith Popcorn\'s Brain Reserve Povestile sunt principalul diferentiator, iar metoda de ascultare si de relatare a lui Murray.
Cartea de fata este un manual extraordinar care te invata cum sa creezi conexiuni prin intermediul povestilor si cum sa asculti deliberat.
Murray Nossel ne arata cel mai bine cum sa stapanim acest instrument.
Pe masura ce vietile noastre devin tot mai informatizate, puterea povestilor va iesi la suprafata, facandu-ne mai umani.
Un element fundamental al acestei metode este accentul pe ascultare: atat abilitatea de a te auzi singur, cat si feedbackul oferit de ascultatori, deoarece ascultarea acestora va influenta modul in care povestesti.
La final, iti prezinti povestea in fata publicului folosind tehnici simple, pe care oricine le poate invata.
Apoi creezi si modelezi aceste elemente in structura clasica de poveste, care creeaza o adevarata conexiune cu publicul.
Mai intai, iti extragi amintirile si experientele personale pentru a genera idei de povesti ce raspund nevoilor personale.
Vei invata metoda testata, in trei parti, pe care Narativ, firma lui Murray, o foloseste cu clientii sai, de la companii din topul Fortune 500 la organizatii nonprofit.
Murray Nossel transforma zeci de ani de experienta intr-o metoda simpla, care iti va permite: - sa gasesti povestea potrivita pentru un anumit public si scop; - sa te folosesti de propriile experiente si amintiri, de istoria si de mostenirea ta; - sa iti creezi o conexiune cu asociatii de afaceri la un nivel mai personal si mai apropiat; - sa rezolvi conflictele de la locul de munca si sa gasesti solutii aplicabile; - sa sporesti creativitatea, sa impartasesti idei si sa sustii adevarata inovare; - sa imbunatatesti lucrul in echipa si colaborarea prin ascultare si invatare; - sa integrezi conceptul de storytelling in toate comunicarile tale, pentru succes pe termen lung.
Acest ghid inovator iti arata cum sa folosesti puterea povestilor pentru a-ti dezvolta compania