Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional.
Lucrarea se adreseaza atat celor care lucreaza propriu-zis in PR, cat si firmelor care apeleaza la asemenea servicii specializate si care vor sti ce anume sa ceara si cum sa obtina rezultate de exceptie, pentru care vor plati sume de bani mult mai mici..
Si, cel mai important, vei sti ce ai voie sa faci si ce nu ai voie sa faci in lumea PR-ului.
Studiile de caz (bazate pe experienta directa a autorului sau a unor reputati specialisti in domeniu) ilustreaza dimensiunile, capacitatea de penetrare si forta relatiilor publice.
Problemele abordate in aceasta carte sunt in principal de natura practica, autorul insistand pe aplicabilitatea lor imediata.
Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata cum functioneaza PR-ul, indiferent ca lucrezi cu o firma de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care sa se ocupe de relatiile publice sau o faci chiar tu.
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional