Ce diferentiaza persuadatorii obisnuiti de cei care se bucura de succes Utilizand aceeasi combinatie de cercetari stiintifice riguroase si accesibilitate care a facut din cartea sa Influence un bestseller emblematic Robert Cialdini arata modul in care cei mai buni comunicatori profita de momentele privilegiate ale schimbarii in care publicul devine receptiv la un mesaj inainte sa-l cunoasca.
Robert Cialdini este profesor emerit de psihologie si marketing la Universitatea de Stat din Arizona si presedinte si CEO al INFLUENCE AT WORK o companie internationala care furnizeaza idei si cursuri de pregatire in domeniul psihologiei influentei..
Este principalul initiator al cercetarilor despre aplicatiile psihologiei influentei.
Robert Cialdini este recunoscut in intreaga lume pentru cercetarile sale practice riguroase si creative asupra cauzelor care ii determina pe oameni sa se conformeze solicitarilor.
Adam Grant autorul cartilor Originalii si A da si a lua DR.
Nu vei mai privi niciodata persuasiunea la fel.
Amy Cuddy autoarea cartii Prezenta O lectura extrem de fascinanta despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii care nu sunt cuvintele pe care le alegem intr-un moment anume ci modul in care pregatim terenul in prealabil.
O voi recomanda ani si ani la rand.
Thaler coautor al cartii Nudge si autorul cartii Comportament inadecvat Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o alta carte nemuritoare si indispensabila despre psihologia influentei.
Richard H.
Acesta este clasicul Cialdini autoritar original si imediat aplicabil.
Acum a comis-o din nou aratandu-ne puterea momentului care preceda o tentativa de persuadare.
Nicio alta cercetare psihologica realizata pana acum nu a fost folosita mai frecvent si cu mai mult succes decat cercetarile lui Robert Cialdini care literalmente a scris cartea despre influenta.
Cialdini se inspira dintr-o multitudine de studii si relatari de la campanii online de marketing la eforturi eficiente de propaganda pe timp de razboi ilustrand modul in care canalizarea iscusita a atentiei duce la o pre-suasiune puternica si la rezultate pozitive.
Schimbarea atitudinilor a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara spune Cialdini tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante.
In cea mai recenta carte a sa Pre-suasiune Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori.
Pentru a schimba spiritele pre-suadatorii inteligenti schimba mai intai starile de spirit .
Persuasiunea optima se obtine printr-o pre-suasiune optima.
Ce diferentiaza persuadatorii obisnuiti de cei care se bucura de succes Utilizand aceeasi combinatie de cercetari stiintifice riguroase si accesibilitate care a facut din cartea sa Influence un bestseller emblematic Robert Cialdini arata modul in care cei mai buni comunicatori profita de momentele privilegiate ale schimbarii in care publicul devine receptiv la un mesaj inainte sa-l cunoasca