Descriere YEO:
Pe YEO găsești Profesorul eficient. Programul Gordon pentru de la Trei, în categoria Diverse.
Indiferent de nevoile tale, Profesorul eficient. Programul Gordon pentru imbunatatirea relatiei cu elevii - Thomas Gordon din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 33.3 Lei
Caracteristicile produsului Profesorul eficient. Programul Gordon pentru
- Brand: Trei
- Categoria: Diverse
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 20-12-2024 01:34:29
Comandă Profesorul eficient. Programul Gordon pentru Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Profesorul eficient. Programul Gordon pentru de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Prin ce se deosebeste o lectie izbutita de o ora nereusita Dar un profesor motivat de un dascal plafonat Dincolo de materia predata sau de calitatea elevilor diferenta provine in primul rand din calitatea relatiilor interpersonale sustine
Thomas Gordon creatorul unei celebre metode
pentru eficientizarea profesorilor. Plecand de la cazuri concrete autorii ofera instrumentele necesare
pentru imbunatatirea aptitudinilor de comunicare si de aplanare a conflictelor iscate in clasa. De peste patru decenii metoda
Gordon demonstreaza ca dascalii pot evita mesajele devalorizante ca pot lua decizii care sa-i motiveze pe toti
elevii si ca sunt in stare sa treaca peste capcanele autoritarismului si permisivitatii excesive.
Thomas Gordon 1918 2002 psiholog american este creatorul unor metode larg raspandite de eficientizare a parintilor profesorilor si liderilor. A fost nominalizat de trei ori la Premiul Nobel
pentru Pace si a fondat centrul Gordon Training International GTI . Noel Burch fost trainer la GTI este creatorul modelului in patru pasi de invatare a noilor competente . Cuprins Cum pot profita profesorii din plin de aceasta carteIdeea cartii si cui i se adreseazaNota autorului 1 RELATIA INVATATOR-INVATACEL VERIGA LIPSACe este crucial in relatia profesor-elevAptitudini testate nu abstractii vagiAptitudini care ii ajuta pe elevi sa se dezvolteO alternativa la jocul halei-hop O singura filosofie pentru
elevii de toate varstele si de toate felurileCe se poate face in legatura cu omniprezenta problema disciplinaraCum sa rezolvam controversa autoritar-permisiv 2 UN MODEL DE RELATII EFICIENTE PROFESOR-ELEVMituri asteptari si jocul de rolCe inseamna o relatie buna profesor-elev O modalitate de a privi relatia profesor-elevProfesori intoleranti si profesori toleranti o diferenta crucialaGranita mobila din schimbatoarea Fereastra ComportamentalaCum sa intelegem schimbarile interioare ale profesorului Cum sa intelegem diferite sentimente fata de ersii eleviCum sa intelegem intuenta mediului sau a situatieiAjuta la ceva toleranta mimata Cui i se atribuie problema De ce este atat de importanta atributia problemeiDe ce este importanta Zona fara probleme 3 CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CAND ELEVII AU PROBLEMEDe ce nu reusesc profesorii sa ajute la rezolvarea problemelor elevilorLimbajul de neacceptare cele Douasprezece Obstacole din calea comunicariiDe ce limbajul acceptarii este atat de eficientMetode constructive de a-i ajuta pe
elevii cu problemeCe inseamna de fapt comunicareaCum sa invatam sa ascultam activCe este necesar pentru o Ascultare Activa eficienta De ce sa consiliez elevii Sunt doar un profesor Doua tipuri de comunicare verbala si efectele lor asupra elevilor o trecere in revistaCele Douasprezece Obstacole in calea comunicariiCatalizatorii comunicarii 4 MULTIPLELE UTILIZARI ALE ASCULTARII ACTIVECum sa promovezi discutii eficiente centrate pe continutCum sa folosesti Ascultarea Activa pentru a face fata rezistentei elevuluiCum sa folosesti Ascultarea Activa pentru a-i ajuta pe elevii dependentiCum se poate profita de grupurile de discutii centrate pe elevCum ajuta Ascultarea Activa in sedintele cu parintiiCe pot realiza sedintele in treiRezumat 5 CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CAND ELEVII LE CREEAZA PROBLEMECum pot fi rezolvate problemele atribuite profesorilorUnde duc confruntarile ineficienteDe ce sunt ineficiente mesajele-solutieDe ce esueaza mesajele de dominareDe ce esueaza mesajele indirecteMesaje la persoana a II-a versus mesaje la persoana IDe ce sunt deficitare mesajele la persoana a II-aDe ce sunt mai eficiente mesajele la persoana ICum sa formulezi un mesaj la persoana ICum sa schimbi registrul dupa emiterea unui mesaj la persoana IIn ce fel profesorii isi pot crea singuri problemeTrimiterea de mesaje la persoana I poate fi riscantaCe se poate realiza cu ajutorul mesajelor la persoana I 6 CUM SA SCHIMBI ATMOSFERA DIN CLASA CA SA PREINTAMPINI PROBLEMELECateva deficiente ale salii de clasa tipiceCum sa abordezi creativ schimbareaO abordare sistematica a mediului salii de clasaCum sa imbogatim mediulCum sa saracim mediu