Descriere YEO:
Pe YEO găsești Profesorul eficient. Programul Gordon pentru de la Trei, în categoria Carti dezvoltare personala.
Indiferent de nevoile tale, Profesorul eficient. Programul Gordon pentru imbunatatirea relatiei cu elevii din categoria Carti dezvoltare personala îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 36 Lei
Caracteristicile produsului Profesorul eficient. Programul Gordon pentru
- Brand: Trei
- Categoria: Carti dezvoltare personala
- Magazin: librex.ro
- Ultima actualizare: 25-08-2025 02:49:48
Comandă Profesorul eficient. Programul Gordon pentru Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Profesorul eficient. Programul Gordon pentru de la librex.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Prin ce se deosebeste o lecţie izbutita de o ora nereusita? Dar un profesor motivat de un dascal plafonat? Dincolo de materia predata sau de calitatea elevilor, diferenţa provine in primul rand din calitatea relaţiilor interpersonale, susţine Thomas
Gordon, creatorul unei celebre metode
pentru „eficientizarea profesorilor. Plecand de la cazuri concrete, autorii ofera instrumentele necesare
pentru imbunataţirea aptitudinilor de comunicare ?i de aplanare a conflictelor iscate in clasa. De peste patru decenii, metoda
Gordon demonstreaza ca dascalii pot evita mesajele devalorizante, ca pot lua decizii care sa-i motiveze pe toţi
elevii si ca sunt in stare sa treaca peste capcanele autoritarismului si permisivitaţii excesive. Thomas
Gordon (1918–2002), psiholog american, este creatorul unor metode larg raspandite de „eficientizare a parinţilor, profesorilor ?i liderilor. A fost nominalizat de trei ori la Premiul Nobel
pentru Pace ?i a fondat centrul Gordon Training International (GTI). Noel Burch, fost trainer la GTI, este creatorul „modelului in patru pa?i de invaţare a noilor competenţe . Cuprins Cum pot profita profesorii din plin de aceasta carte Ideea carţii şi cui i se adreseaza Nota autorului 1 RELAŢIA INVAŢATOR-INVAŢACEL: VERIGA LIPSA Ce este crucial in relaţia profesor-elev Aptitudini testate, nu abstracţii vagi Aptitudini care ii ajuta pe elevi sa se dezvolte O alternativa la jocul „halei-hop O singura filosofie pentru
elevii de toate varstele şi de toate felurile Ce se poate face in legatura cu omniprezenta problema disciplinara Cum sa rezolvam controversa autoritar-permisiv 2 UN MODEL DE RELAŢII EFICIENTE PROFESOR-ELEV Mituri, aşteptari şi jocul de rol Ce inseamna o relaţie buna profesor-elev? O modalitate de a privi relaţia profesor-elev Profesori intoleranţi şi profesori toleranţi: o diferenţa cruciala Graniţa mobila din schimbatoarea Fereastra Comportamentala Cum sa inţelegem schimbarile interioare (ale profesorului) Cum sa inţelegem diferite sentimente faţa de diverşii elevi Cum sa inţelegem inţuenţa mediului sau a situaţiei Ajuta la ceva toleranţa mimata? Cui i se atribuie problema? De ce este atat de importanta „atribuţia problemei De ce este importanta Zona fara probleme 3 CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CAND ELEVII AU PROBLEME De ce nu reuşesc profesorii sa ajute la rezolvarea problemelor elevilor Limbajul de neacceptare: cele Douasprezece Obstacole din calea comunicarii De ce limbajul acceptarii este atat de
eficient Metode constructive de a-i ajuta pe
elevii cu probleme Ce inseamna de fapt comunicarea Cum sa invaţam sa ascultam activ Ce este necesar pentru o Ascultare Activa eficienta „De ce sa consiliez elevii? Sunt doar un profesor! Doua tipuri de comunicare verbala şi efectele lor asupra elevilor: o trecere in revista Cele Douasprezece Obstacole in calea comunicarii Catalizatorii comunicarii 4 MULTIPLELE UTILIZARI ALE ASCULTARII ACTIVE Cum sa promovezi discuţii eficiente centrate pe conţinut Cum sa foloseşti Ascultarea Activa pentru a face faţa rezistenţei elevului Cum sa foloseşti Ascultarea Activa pentru a-i ajuta pe elevii dependenţi Cum se poate profita de grupurile de discuţii centrate pe elev Cum ajuta Ascultarea Activa in şedinţele cu parinţii Ce pot realiza şedinţele in trei Rezumat 5 CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CAND ELEVII LE CREEAZA PROBLEME Cum pot fi rezolvate problemele atribuite profesorilor Unde duc confruntarile ineficiente De ce sunt ineficiente mesajele-soluţie De ce eşueaza mesajele de dominare De ce eşueaza mesajele indirecte Mesaje la persoana a II-a versus mesaje la persoana I De ce sunt deficitare mesajele la persoana a II-a De ce sunt mai eficiente mesajele la persoana I Cum sa formulezi un mesaj la persoana I Cum sa schimbi registrul dupa emiterea unui mesaj la persoana I In ce fel profesorii işi pot crea singuri probleme Trimiterea de mesaje la persoana I poate fi riscanta Ce se poate realiza cu ajutorul mesajelor la persoana I 6 CUM SA SCHIMBI ATMOSFERA DIN CLASA CA SA PREINTAMPINI PROBLEMELE Cateva defic