Cum sa va impulsionati profiturile in deplina siguranta? Goana dupa cota de piata nu va va fi de ajutor.
Un contraargument convingator pentru a tine in frau dogma cotei de piata, aceasta carte provocatoare contureaza noi modalitati de a gandi, dar si instrumentele de care managerii de pe pietele competitive vor avea nevoie pentru a obtine o performanta de varf in ceea ce priveste profiturile..
Cresterea cotei de piata este considerata adeseori un “remediu universal&\', insa aceasta este mai curand o prejudecata.
Iata motivul pentru care aceasta carte ofera o rectificare utila.&\' (Peter Drucker) &ldquo
Nu volumul si cota de piata ar trebui sa fie prioritatile; cresterea insotita de Profit este adevarata provocare.&\' (DieterZetsche, CEO DaimlerChrysler) Cartea Profit, nu cota de piata aduce argumente impotriva strategiei care vizeaza cota de piata si nu reusesc sa obtina un Profit adecvat, pledand in favoarea unei strategii care vizeaza prioritar profitul. &ldquo
Intre cota de piata si profitabilitate trebuie sa existe un echilibru, insa profitabilitatea a fost deseori neglijata.
Cum sa va impulsionati profiturile in deplina siguranta? Goana dupa cota de piata nu va va fi de ajutor