Psihologia comunicarii.
Avem in fata o carte de initiere in Psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sunt strans legate, garantand astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice..
Pornind de la ideea ca orice comunicare este, inainte de toate, o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea interindividuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; abordarile experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor.
Teorii si metode.
Editia a II-a revazuta si adaugita Conceputa in termeni simpli si accesibili, noua editie, revazuta si adaugita, a Psihologiei comunicarii prezinta diferite Teorii aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea.
Psihologia comunicarii