Cumpara de la librariasophia.ro

Psihologia credulității. Cum să știi în CINE să ai încredere și în CE anume să crezi - Litera


Psihologia credulității. Cum să știi în CINE să ai încredere și în CE anume să crezi
65 Lei

Disponibil

(04-07-2024)
Cumpara de la librariasophia.ro

Produs vandut de librariasophia.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara psihologia credulității. cum litera de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru psihologia credulității. cum litera

De ce oamenii nu sunt atât de naivi pe cât am credePsihologia credulității ne explică modul în care hotărâm în CINE să avem încredere și ce ar trebui să credem – și argumentează că suntem destul de buni la a lua asemenea decizii.
Locuiește în Nantes.
Amplitudinea și profunzimea studiilor prezentate de Mercier vor fi în mod special pe placul pasionaților de știință.“ New York Journal of Books„În Psihologia credulității, Hugo Mercier aduce o contribuție specială unui domeniu care are nevoie disperată de așa ceva: cel al adevărului și al minciunii, al cunoașterii și al ignoranței.“ Times Literary Supplement  
HUGO MERCIER este cercetător specializat în științe cognitive la Institutul Jean Nicod din Paris și coautorul cărții The Enigma of Reason.
Chiar și eșecurile – când acceptăm confesiunile false, răspândim zvonuri sau ne lăsăm convinși de leacuri miraculoase – sunt mai bine explicate ca defecte ale unor mecanisme cognitive de altfel perfect funcționale decât ca simptome ale unei naivități generale.
Psihologia credulității ne arată cum filtrăm fluxul de informație care ne înconjoară, argumentează că o facem bine și ne explică cum am putea să o facem și mai bine.  „Cu riscul de a fi considerat credul, aș spune că Mercier pledează cu forță cauza naivității ca trăsătură mult mai puțin întâlnită și mai puțin importantă decât am crede.“ New Scientist „Psihologia credulității va interesa pe oriCINE se întreabă cum să creadă ceea ce spun și fac oamenii, mai ales când avem de-a face cu informație digitală, accesibilă oricărei vârste și adesea suspectă.
Folosindu-se de o varietate de indicii, aceste mecanisme ne permit să fim vigilenți când vine vorba despre convingeri dăunătoare, în timp ce suntem destul de deschiși cât să ne schimbăm opinia când ne sunt prezentate dovezile potrivite.
Folosind cercetări recente din științele politice și din alte domenii, mergând de la istorie la antropologie, Mercier demonstrează că povestea naivității larg răspândite, în care un public credul este ușor de indus în eroare de demagogi și de șarlatani, este pur și simplu greșită.
De ce este persuasiunea maselor atât de dificilă? Mercier folosește ultimele descoperiri ale psihologiei experimentale pentru a demonstra cum fiecare dintre noi este dotat cu mecanisme cognitive sofisticate de vigilență deschisă. În această carte care ne lansează numeroase provocări, Hugo Mercier demonstrează cum aproape toate încercările de persuasiune a maselor – făcute de lideri religioși, de politicieni sau de oameni din publicitate – sunt menite eșecului lamentabil.
De ce oamenii nu sunt atât de naivi pe cât am credePsihologia credulității ne explică modul în care hotărâm în CINE să avem încredere și ce ar trebui să credem – și argumentează că suntem destul de buni la a lua asemenea decizii


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.

Recomandate

logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse