Cumpara de la grupdzc.ro

Psihologia credulitatii. Cum sa stii in CINE sa ai incredere si in CE anume sa crezi - Hugo Mercier - Litera


Psihologia credulitatii. Cum sa stii in CINE sa ai incredere si in CE anume sa crezi - Hugo Mercier
46.73 Lei

Disponibil

(07-07-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara psihologia credulitatii. cum litera de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru psihologia credulitatii. cum litera

De ce oamenii nu sunt atat de naivi pe cat am crede Psihologia credulitatii ne explica modul in care hotaram in CINE sa avem incredere si ce ar trebui sa credem si argumenteaza ca suntem destul de buni la a lua asemenea decizii.
Locuieste in Nantes.
Times Literary Supplement Hugo Mercier este cercetator specializat in stiinte cognitive la Institutul Jean Nicod din Paris si coautorul cartii The Enigma of Reason.
New York Journal of Books In Psihologia credulitatii Hugo Mercier aduce o contributie speciala unui domeniu care are nevoie disperata de asa ceva cel al adevarului si al minciunii al cunoasterii si al ignorantei.
Amplitudinea si profunzimea studiilor prezentate de Mercier vor fi in mod special pe placul pasionatilor de stiinta.
New Scientist Psihologia credulitatii va interesa pe oriCINE se intreaba cum sa creada ceea ce spun si fac oamenii mai ales cand avem de-a face cu informatie digitala accesibila oricarei varste si adesea suspecta.
Cu riscul de a fi considerat credul as spune ca Mercier pledeaza cu forta cauza naivitatii ca trasatura mult mai putin intalnita si mai putin importanta decat am crede.
Psihologia credulitatii ne arata cum filtram fluxul de informatie care ne inconjoara argumenteaza ca o facem bine si ne explica cum am putea sa o facem si mai bine.
Chiar si esecurile cand acceptam confesiunile false raspandim zvonuri sau ne lasam convinsi de leacuri miraculoase sunt mai bine explicate ca defecte ale unor mecanisme cognitive de altfel perfect functionale decat ca simptome ale unei naivitati generale.
Folosindu-se de o varietate de indicii aceste mecanisme ne permit sa fim vigilenti cand vine vorba despre convingeri daunatoare in timp ce suntem destul de deschisi cat sa ne schimbam opinia cand ne sunt prezentate dovezile potrivite.
De ce este persuasiunea maselor atat de dificila Mercier foloseste ultimele descoperiri ale psihologiei experimentale pentru a demonstra cum fiecare dintre noi este dotat cu mecanisme cognitive sofisticate de vigilenta deschisa.
Folosind cercetari recente din stiintele politice si din alte domenii mergand de la istorie la antropologie Mercier demonstreaza ca povestea naivitatii larg raspandite in care un public credul este usor de indus in eroare de demagogi si de sarlatani este pur si simplu gresita.
In aceasta carte care ne lanseaza numeroase provocari Hugo Mercier demonstreaza cum aproape toate incercarile de persuasiune a maselor facute de lideri religiosi de politicieni sau de oameni din publicitate sunt menite esecului lamentabil.
De ce oamenii nu sunt atat de naivi pe cat am crede Psihologia credulitatii ne explica modul in care hotaram in CINE sa avem incredere si ce ar trebui sa credem si argumenteaza ca suntem destul de buni la a lua asemenea decizii


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse