Cumpara de la librex.ro

Psihologia desenului la copil - Trei


Psihologia desenului la copil
45 Lei

Disponibil

(16-11-2024)
Cumpara de la librex.ro

Produs vandut de librex.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara psihologia desenului la trei de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru psihologia desenului la trei

Dezvoltarea masivă şi rapidă a psihologiei în România de după 1990 a pus în atenţie un domeniu neglijat pe nedrept şi cu urmări dramatice: Psihologia copilului.
Desen şi psih.
O anchetă în cadrul şcolarităţii primare F.
Alte tulburări E.
Traumatisme psihice 4.
Tulburări psihotice 3.
Tulburări nevrotice 2.
Boală mintală şi tulburări psihologice 1.
Alte maladii organice D.
Tulburări ale funcţiilor (văz, auz, limbaj) 3.
Tulburări generale, encefalopatii, encefalite 2.
Boli organice (printre care tulburările neurologice) 1.
Copilul retardat C.
Dificultăţile unei demonstraţii B.
Desen şi inadaptare şi/sau patologie (Philippe Wallon) A.
Arta infantilă Capitolul VI.
Pedagogie şi desen D. Învăţarea unei forme C.
Imaginaţia B.
Copierea unui model exterior 5.
Dificultăţile de a înţelege modelul intern 4.
Absenţa modelului intern 3.
Oboseala copilului 2.
Alterările desenului 1.
Desenul şi contextul său (Philippe Wallon) A.
Concluzii Capitolul V.
Tipuri pentru executarea desenelor D.
Punctul de plecare al desenului şi direcţia primei linii 3.
Aportul informaticii la analiza executării 2.
Analiza executării personajului 1.
Cercetările despre desenul personajului C.
Executarea figurilor simple 3.
Bogăţie şi dificultăţi ale observării copilului care desenează 2.
Observarea copilului care desenează 1.
Forme şi grile de cotaţie B.
Ipoteze genetice 5.
Evoluţia desenului la un copil 4.
O „verigă lipsă 3.
Diferitele forme 2.
Studiul conturului pe desenul terminat 1.
Activitatea grafică şi executarea desenului (Philippe Wallon) A.
Concluzie Capitolul IV.
Cubul C.
Desenul corabiei 6.
Desenează-te la şcoală 5 .
Familia 4.
Animalul 3. „House-Tree-Person 2. Încercările de validare 1.
Multiplicitatea temelor B.
Desenul grupului 8.
Testul „House-Tree-Person 7.
Copacul 6.
Casa 5.
Testul familiei 4.
Reprezentarea formei umane 3.
Probele de copiere 2.
Temele clasice 1.
Desen, utilizare clinică şi cercetări (Dominique Engelhart) A.
Concluzii Capitolul III.
Aspectele culturale F.
Lucrările complementare 7.
Stilul personal al producţiei 6.
Studiile longitudinale 5.
Primele reprezentări 4.
Specificitatea temei 3.
Limitele abordării psihometrice 2.
Studiul desenului cu temă, desenul persoanei 1.
Vârstele ulterioare E. În jurul vârstei de patru şi cinci ani 4.
Spre vârsta de trei ani 3.
Primele linii 2.
Lucrările de după 1960, abordarea de dezvoltare 1.
Lucrările lui Lowenfeld D.
Publicaţiile lui Luquet 2.
Abordarea în termeni de stadii 1.
Limitele metodologice: studiul curentului motivaţional C.
Introducere B.
Aspecte genetice şi culturale (Anne Cambier) A.
Constituenţii actului grafic Capitolul II.
Căutarea înţelesului B.
Ce înseamnă să desenezi (Anne Cambier) A.
Cuprins: Avertisment Introducere (Philippe Wallon) Capitolul I.
Dominique Engelhart este profesor de psihologie la Universitatea Paris X-Nanterre.
Anne Cambier este doctor în psihologie şi coordonatoare de proiecte la Université Libre de Bruxelles. * * * Philippe Wallon este psihiatru, doctor în psihologie, cercetător la Institutul Naţional al Sănătăţii şi Cercetării Medicale (Paris).
Adevărat tratat de Psihologia desenului, cartea de faţă se adresează studenţilor la psihologie, psihologilor care se ocupă de copii, precum şi psihoterapeuţilor de toate nuanţele.
Capitolul al treilea prezintă probele clasice care folosesc desenul, iar ultimele patru capitole sunt dedicate relaţiei dintre desen şi psihopatologie, precum şi raportului dintre desen şi computer.
Astfel, capitolul I şi cel de-al doilea oferă cadrul general, istoria studiilor desenului, date despre descrierea şi interpretarea sa, precum şi particularităţile sale culturale.
Tinzând spre exhaustiv, Psihologia desenului la copil evidenţiază principalele probleme psihologice asociate fenomenului. În acest context, prezenta lucrare, dedicată desenului ca mijloc de comunicare al copilului care nu stăpâneşte suficient de bine limba, acoperă o lacună majoră în cultura psihologică românească.
Dezvoltarea masivă şi rapidă a psihologiei în România de după 1990 a pus în atenţie un domeniu neglijat pe nedrept şi cu urmări dramatice: Psihologia copilului


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse