Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine, de Philip Zimbardo, Michael R. Leippe

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine, de Philip Zimbardo, Michael R. Leippe

Detalii Psihologia influentei sociale si a

publisol.ro
Vânzător
publisol.ro
Pret
99 Lei
Categorie (vânzător)
Media > Books > Print Books
Marca
Trei

Produs actualizat în urmă cu 2 ore
Descriere YEO:

Psihologia influentei sociale si a - Disponibil la publisol.ro

Pe YEO găsești Psihologia influentei sociale si a de la Trei, în categoria Media > Books > Print Books.

Indiferent de nevoile tale, Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine, de Philip Zimbardo, Michael R. Leippe din categoria Media > Books > Print Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 99 Lei

Caracteristicile produsului Psihologia influentei sociale si a

  • Brand: Trei
  • Categoria: Media > Books > Print Books
  • Magazin: publisol.ro
  • Ultima actualizare: 25-02-2025 01:30:22

Comandă Psihologia influentei sociale si a Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Psihologia influentei sociale si a de la publisol.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Influența socială este prezentă peste tot. Funcționează oriunde, oricând. Pentru a funcționa în cel mai eficient mod în lumea în care trăim, e bine să știm cum și când să folosim influența socială, să fim în stare să recunoaștem când cineva încearcă să ne convingă de ceva și să înțelegem când să acceptăm sau să respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. În volumul de față, autorii abordează în mod integrat o gamă largă de studii, teorii și aplicații practice din domeniul influenței sociale, acoperind toate subiectele principale din această sferă, printre care persuasiunea, complianța, conformismul, obediența, disonanța și autoatribuirea, condiționarea și învățarea socială, relația dintre atitudine și comportament, implicarea atitudinală, prejudecățile, comunicarea nonverbală și chiar influența subliminală. Teoriile psihologiei sociale sunt prezentate într-un stil antrenant și sunt ilustrate cu experimente și cercetări de teren descrise în detaliu, cu aplicații și exemple din viața cotidiană, astfel încât această carte să fie atât utilă în studierea influenței sociale, cât și agreabilă ca lectură. Philip G. Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitățile Stanford, Yale, New York și Columbia și a fost președinte al Asociației Americane de Psihologie. A scris numeroase articole și cărți, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetări din domeniul psihologiei sociale. La Editura Trei a apărut cartea sa Masculinitate furată. De ce tinerii bărbați întâmpină probleme și ce e de făcut. Michael R. Leippe este profesor de psihologie socială la John Jay College of Criminal Justice, City University of New York și a predat la St. Norbert College, Adelphi University, Saint Louis University și Illinois State University. A studiat efectele influenței sociale în diferite domenii, acordând un interes deosebit psihologiei mărturiei judiciare. Prin ce se caracterizau abilitățile retorice ale lui Martin Luther King, care l-au făcut să se remarce ca un extraordinar comunicator? Desigur, Martin Luther King a fost un vorbitor dinamic, care-și găsea cuvintele cu ușurință, un predicator experimentat care a adus în fața publicului larg o cadență extraordinară și un puternic apel la sentimente. King reușea să transmită publicului "energia" nonverbală adecvată. Expresiile sale faciale și tonalitățile speciale ale vocii sale – indicând furia, compasiunea, bucuria – se potriveau cu lucrurile pe care le spunea. Ascultându-l sau privindu-l, nu aveai niciodată sentimentul că vorbitorul ar fi nesincer sau neimplicat. Din contră, vedeai un om total dedicat unui ideal, înflăcărat de o viziune a modului în care societatea s-ar putea schimba în mai bine. - Autorii Bill simte că va fi și el "de gașcă" dacă fumează marijuana, iar prietenii lui îi dau asigurări că va fi un lucru atât plăcut, cât și fără riscuri. Dovezile arată că influența colegilor și prietenilor este motivul cel mai important pentru începerea consumului de marijuana. Dar oare va continua Bill să fumeze marijuana? Probabil că da. Un studiu în care a fost urmărită evoluția a mai mult de 600 de tineri din sudul Californiei pe o durată de opt ani, din școala gimnazială până când au împlinit 20 de ani, a arătat stabilitatea consumului de droguri. Cel mai bun predictor al consumului de droguri după liceu a fost dacă persoana a consumat droguri sau nu în perioada liceului. - Autorii DETALII: Autor: Philip Zimbardo, Michael R. Leippe Data aparitie: An aparitie: 2022 Format: 145 x 205 mm Tip coperta: Broșată Numar pagini: 736 Traducator: Ruxandra Radulescu Ilustrator:

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine, de Philip Zimbardo, Michael R. Leippe - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Trei

Arta de a fi | Erich Fromm

Arta de a fi | Erich Fromm

carturesti.ro carturesti.ro
Actualizat in 25/02/2025

36 Lei

Soare in miez de noapte | Jo Nesbo

Soare in miez de noapte | Jo Nesbo

carturesti.ro carturesti.ro
Actualizat in 25/02/2025

39 Lei

Luni de fiere | Pascal Bruckner

Luni de fiere | Pascal Bruckner

carturesti.ro carturesti.ro
Actualizat in 25/02/2025

49 Lei

Iubire triumfatoare | Meredith Wild

Iubire triumfatoare | Meredith Wild

carturesti.ro carturesti.ro
Actualizat in 25/02/2025

9.45 Lei

Xanax | Liviu Iancu

Xanax | Liviu Iancu

carturesti.ro carturesti.ro
Actualizat in 25/02/2025

22.5 Lei

Cum sa fii tu insuti | Ellen Hendriksen

Cum sa fii tu insuti | Ellen Hendriksen

carturesti.ro carturesti.ro
Actualizat in 25/02/2025

11.76 Lei