PARTEA I.
Continutul, metodele si factorii orientarii scolare si profesionaleBibliografie generala.
Definitiile, conceptiile si caracteristicile orientarii scolare si profesionale 4.
Bazele psihoeconomice si sociopedagogice ale orientarii scolare si profesionaIe 3.
Consilierea si orientarea 2.
CONSILIEREA SI ORIENTAREA SCOLARA SI PROFESIONALA 1.
VII.
CaracterulCap.
Aptitudinile 4.
Ternperamentul 3.
Conceptul de personalitate 2.
PERSONALITATEA 1.
VI.
DIFERENTE INTERINDIVIDUALECap.
Calitatile vointeiPARTEA A III-A.
Fazele procesului voluntar 3.
Definitii si caracteristici 2.
VOINTA: 1.
Calitatile atentiei IV.
Felurile atentiei 3.
Definitii si caracteristici 2.
ATENTIA: 1.
Formele afectivitatii III.
Psihofiziologia si expresivitatea emotionala 3.
Definitii si caracteristici 2.
AFECTIVITATEA: 1.
Formele motivatiei II.
Structura motivatiei 3.
Definire si caracterizare 2.
MOTIVATIA: 1.
PROCESELE PSIHICE DE ACTIVARE I.
V.
Formele imaginatieiCap.
Procedeele imaginatiei 3.
Definire si caracterizare 2.
IMAGINATIA: 1.
Regulile invatarii eficiente V.
Procesele si formele memoriei 4.
Relatii interpsihice si caracteristici specifice 3.
Definire si caracterizare generala 2.
MEMORIA: 1.
Formele limbajului IV.
Functiile limbajului 3.
Definire si caracterizare 2.
LIMBAJUL: 1.
Formele de gandire III.
Componentele activitatii mintale de gandire 3.
Definire sicaracterizare 2.
GANDIREA: 1.
Nivelul dezvoltarii intelectuale II.
Dezvoltarea intelectului 4.
Structura intelectului 3.
Definirea si caracterizarea intelectului 2.
INTELECTUL: 1.
PROCESELE PSIHICE INTELECTUALE I.
IV.
Felurile reprezentarilorCap.
Caracteristicile reprezentarilor 4.
Procesul psihic al reprezentarii 3.
Definire 2.
REPREZENTARILE: 1.
Perceptiile complexe III.
Felurile perceptiilor 5.
Caracteristicile perceptiei 4.
Fazele procesului perceptiv 3.
Definire si caracterizare 2.
PERCEPTIA: 1.
Caracteristicile sensibilitatii senzoriale II.
Felurile senzatiilor 4.
Baza fiziologica 3.
Definirea senzatiilor 2.
SENZATIILE: 1.
PROCESELE PSIHICE SENZORIALE I.
III.
PROCESELE PSIHICE - CONDITII ALE INVATARIICap.
Teoriile invatarii si relevanta lor scolaraPARTEA A III-A.
Invatarea scolara 5.
Procesul invatarii 4.
Tipurile de invatare 3.
Conceptul de invatare 2.
INVATAREA UMANA SI SCOLARA: 1.
Adolescenta II.
Caracteristici stadiale ale dezvoltarii psihice.
Caracteristicile generale ale dezvoltarii psihice 4.
Factorii dezvoltarii psihice 3.
Conceptul de dezvoltare psihica 2.
DEZVOLTAREA PSIHICA: 1.
DEZVOLTAREA PSIHICA, SI INVATAREA UMANA I.
II.
ELEMENTE DE PIHOLOGIA DEZVOLTARII SI INVATARIICap.
Continutul psihologiei scolarePARTEA A II-A.
Activitatea scolara 3.
Semnificatia termenului si definirea domeniului 2.
PSIHOLOGIA EDUCATIONALA - RAMURA A PSIHOLOGIEI SI OBIECT DE INVATAMANT: 1.
Ramurile psihologiei III.
Metodele psihologiei 3.
Definirea psihologiei 2.
PSIHOLOGIA - STIINTA A FENOMENELOR PSIHICE: 1.
Clasificarea fenomenelor psihice II.
Caracteristici si/sau principii explicative ale psihicului 3.
Definirea psihicului 2.
PSIHICUL - DOMENIU SPECIFIC AL EXISTENTEI: 1.
I.
I PSIHIC, Psihologie SI Psihologie EDUCATIONALA.
TEME INTRODUCTIVECap.
PARTEA I