Volumul semnat de Valentin Cosmin Blandul include o sinteza valoroasa a numeroaselor contributii din literatura de specialitate, cu deschidere spre diverse categorii de elevi si specificul dificultatilor lor de invatare, insotita si de sugestii cu relevanta in practica scolara, mai ales din perspectiva abordarilor incluzive a educatiei copiilor cu cerinte speciale, cunoscut fiind faptul ca acestia prezinta un tablou psihopedagogic eterogen in privinta particularitatilor si dificultatilor de adaptare, invata re si integrare scolara.
Alois Ghergut. dr. - Prof univ.
Consider ca aceasta carte va deveni un instrument de lucru si un mijloc eficient de documentare pentru multe generatii de studenti si cursanti interesati de problematica psihopedagogiei dificultatilor de invatare.
Cartea contine informatii relevante, accesibile unor categorii largi de cititori si faciliteaza accesul la surse bibliografice consacrate in spatiul national si international.
Volumul semnat de Valentin Cosmin Blandul include o sinteza valoroasa a numeroaselor contributii din literatura de specialitate, cu deschidere spre diverse categorii de elevi si specificul dificultatilor lor de invatare, insotita si de sugestii cu relevanta in practica scolara, mai ales din perspectiva abordarilor incluzive a educatiei copiilor cu cerinte speciale, cunoscut fiind faptul ca acestia prezinta un tablou psihopedagogic eterogen in privinta particularitatilor si dificultatilor de adaptare, invata re si integrare scolara