Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale - Septimiu Chelcea

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale - Septimiu Chelcea

Detalii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
53.6 Lei
Categorie (vânzător)
Marketing si Comert
Marca
Pro Universitaria

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale de la Pro Universitaria, în categoria Marketing si Comert.

Indiferent de nevoile tale, Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale - Septimiu Chelcea din categoria Marketing si Comert îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 53.6 Lei

Caracteristicile produsului Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

  • Brand: Pro Universitaria
  • Categoria: Marketing si Comert
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 27-11-2024 01:44:15

Comandă Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale presupune ba chiar impune revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat se contureaza mereu teorii noi sunt avansate ipoteze si se difuzeaza prin carti si reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie si rezultate ale experimentelor stiintifice. Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda universul cunoasterii. Ce putem spera este sa ne facem o imagine fragmentara cat mai clara despre domeniul nostru de cercetare dar niciodata nu o cuprindere deplina a lui.

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale - Septimiu Chelcea - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Pro Universitaria