Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci

Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci

Detalii Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
75.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard Business Review Press

Produs actualizat în urmă cu 13 zile
Descriere YEO:

Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci de la Harvard Business Review Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 75.99 Lei

Caracteristicile produsului Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci

  • Brand: Harvard Business Review Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 02-07-2025 08:03:08

Comandă Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publisher: Harvard Business Review Press Author(s): Ron Carucci Illustration(s): Illustrations Number of pages: 176 Collection: HBR Emotional Intelligence Series Publication date: 2024 Dimensions: 127 x 177 x 11 Cover type: Paperback / softback Redescopera farmecul lecturii si alege-ti de pe elefant.ro carti in limba engleza scrise de autori consacrati. Iti punem la dispozitie sute de mii de carti online, de dragoste si beletristica, memorii si jurnale, carti de copii, volume motivationale si multe altele. Daca aceasta carte ti-a atras atentia, descrierea ei va fi disponibila in curand. Intre timp, pentru mai multe detalii, ne poti scrie la adresa de email: contact@elefant.ro .

Psychological Safety, Paperback/Ron Carucci - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard Business Review Press