Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban

Detalii Publicitatea. De la planificarea strategica

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
28.45 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Delia Cristina Balaban

Produs actualizat în urmă cu 8 luni
Descriere YEO:

Publicitatea. De la planificarea strategica - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Publicitatea. De la planificarea strategica de la Delia Cristina Balaban, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 28.45 Lei

Caracteristicile produsului Publicitatea. De la planificarea strategica

  • Brand: Delia Cristina Balaban
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 11-04-2024 01:14:23

Comandă Publicitatea. De la planificarea strategica Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Publicitatea. De la planificarea strategica de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitatii programatice s-a atins un grad de eficienta nemaiintilnit pina in prezent. Cu ajutorul tehnologiei, targetarea publicului-tinta se realizeaza cu precizie in comunicarea online si in plus datele privind audienta sint obtinute in timp real. Instrumentele publicitare au cunoscut un nivel ridicat de diversificare, iar mesajele sint personalizate. Se vorbeste din ce in ce mai des despre tailored ads si microtargeting. Publicitatea traditionala ramine inca relevanta pentru anumite tipuri de produse si servicii promovate si pentru anumite segmente de public-tinta, dovada fiind preturile in crestere pentru difuzarea clipurilor publicitare in cadrul unor evenimente precum celebrul Super Bowl. In acest context, o a treia editie a prezentului volum este mai mult decit necesara. Principiile de baza ramin aceleasi; este important sa vorbim despre mixul de marketing pentru a intelege de unde porneste demersul publicitar; notiunile de imagine, de pozitionare si de strategie publicitara au ramas la fel de relevante. Instrumentele BTL clasice, precum sponsorizarea, promovarea vinzarilor, plasarea de produs si marketingul direct, sint in continuare utilizate cu succes, cu atit mai mult cu cit tehnologia permite o alta calitate a implementarii ideilor creative. Publicitatea digitala si influencer marketingul au un loc aparte in acest volum. Capitolul despre efectele publicitatii a fost completat, facind trimitere la studii care testeaza efectele formelor de publicitate mentionate mai sus. Volumul se adreseaza tuturor celor interesati de publicitate din punct de vedere profesional si nu numai. Studentii, cadrele didactice universitare care predau cursuri de comunicare publicitara, profesionistii din industrie sint principalii adresanti ai cartii. - Delia Cristina Balaban

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Delia Cristina Balaban