Cumpara de la grupdzc.ro

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media editia a III-a revazuta si adaugita - Delia Cristina Balaban - Polirom


Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media editia a III-a revazuta si adaugita - Delia Cristina Balaban
29.95 Lei

Disponibil

(24-06-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara publicitatea. de la polirom de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru publicitatea. de la polirom

Publicitatea online cu precadere publicitatea prin social media reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane.
Delia Cristina Balaban.
Studentii cadrele didactice universitare care predau cursuri de comunicare publicitara profesionistii din industrie sint principalii adresanti ai cartii.
Volumul se adreseaza tuturor celor interesati de publicitate din punct de vedere profesional si nu numai.
Capitolul despre efectele publicitatii a fost completat facind trimitere la studii care testeaza efectele formelor de publicitate mentionate mai sus.
Publicitatea digitala si influencer marketingul au un loc aparte in acest volum.
Instrumentele BTL clasice precum sponsorizarea promovarea vinzarilor plasarea de produs si marketingul direct sint in continuare utilizate cu succes cu atit mai mult cu cit tehnologia permite o alta calitate a implementarii ideilor creative.
Principiile de baza ramin aceleasi este important sa vorbim despre mixul de marketing pentru a intelege de unde porneste demersul publicitar notiunile de imagine de pozitionare si de strategie publicitara au ramas la fel de relevante.
In acest context o a treia editie a prezentului volum este mai mult decit necesara.
Publicitatea traditionala ramine inca relevanta pentru anumite tipuri de produse si servicii promovate si pentru anumite segmente de public tinta dovada fiind preturile in crestere pentru difuzarea clipurilor publicitare in cadrul unor evenimente precum celebrul Super Bowl.
Se vorbeste din ce in ce mai des despre tailored ads si microtargeting.
Instrumentele publicitare au cunoscut un nivel ridicat de ersificare iar mesajele sint personalizate.
Cu ajutorul tehnologiei targetarea publicului-tinta se realizeaza cu precizie in comunicarea online si in plus datele privind audienta sint obtinute in timp real.
Prin intermediul publicitatii programatice s-a atins un grad de eficienta nemaiintilnit pina in prezent.
Publicitatea online cu precadere publicitatea prin social media reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse