Publishing in Wales. Renaissance and Resistance, Paperback/***

Publishing in Wales. Renaissance and Resistance, Paperback/***

Detalii Publishing in Wales. Renaissance and

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
106.99 Lei 107.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 17 zile
Descriere YEO:

Publishing in Wales. Renaissance and - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Publishing in Wales. Renaissance and de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Publishing in Wales. Renaissance and Resistance, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 106.99 Lei

Caracteristicile produsului Publishing in Wales. Renaissance and

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Publishing in Wales. Renaissance and Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Publishing in Wales. Renaissance and de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
The story of publishing in Wales is connected to the story of Wales itself. Wales, the Welsh people, and the Welsh language have survived invasion, migration, oppression, revolt, resistance, religious and social upheaval, and economic depression. The books of Wales chronicle this story and the Welsh people\'s endurance over centuries of challenges. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Jacob D. (Brigham Young University, Utah) Rawlins Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 75 Collection: Elements in Publishing and Book Culture Publication date: 2022 Dimensions: 127 x 176 x 8 Cover type: Paperback / softback

Publishing in Wales. Renaissance and Resistance, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press