Cand gustul pentru lectura se formeaza in primii ani de scoala acesta ramane pentru toata viata o obisnuinta.
Alexandru Mitru Minidictionar..
Eugen Jianu Povestea dovleacului si a vitei-de-vie.
Calin Gruia Povestea ulciorului spart poveste populara chineza Povestea puisorului motat Lacrimile trandafirului.
Vladimir Colin Un oaspete neobisnuit.
Emil Garleanu Povestea ceasului cu inima.
Ion Agarbiceanu Cand stapanul nu-i acasa.
Giovani Boccaccio Papadia.
Tudor Arghezi Povestea lui Mos Craciun Povestea lui Chichibio.
Otilia Cazimir Plicul.
Vladimir Colin O poveste c-un dulau.
Emil Garleanu Povestea nucii laudaroase.
Elia David Marinimie.
CUPRINS Povestea unui creion.
Autoarele .
Totodata ele se transforma in adevarate modalitati de evaluare a lecturii citite de elevi.
Textele suport au fost selectate respectand principiul accesibilitatii in acelasi timp fiind un material bogat care a permis o investigare complexa si o exploatare reala si aprofundata a continutului acestora Prin tipurile variate de exercitii propuse am urmarit sa starnim curiozitatea si interesul copiilor pentru citit.
Argumentele sustinute mai sus au constituit punctul de pornire in conceperea lucrarii Pusculita cu lecturi pentru clasa a II-a care vine sa completeze ciclul Pusculitelor pentru clasele 1 a 3-a si a I4-a.
Universul mirific al povestilor poate fi descoperit de catre eleviprin initiere in parcurgerea unor texte atractive bogate in continut informational cu valente formative capabile sa redea adevaratul sens al copilariei.
Cand gustul pentru lectura se formeaza in primii ani de scoala acesta ramane pentru toata viata o obisnuinta