Descriere YEO:
Pe YEO găsești Puterea obisnuintei. De ce facem de la Publica, în categoria Afaceri.
Indiferent de nevoile tale, Puterea obisnuintei. De ce facem ceea ce facem in viata si in afaceri - Charles Duhigg din categoria Afaceri îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 52 Lei
Caracteristicile produsului Puterea obisnuintei. De ce facem
- Brand: Publica
- Categoria: Afaceri
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Puterea obisnuintei. De ce facem Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Puterea obisnuintei. De ce facem de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
In
Puterea obisnuintei Charles Duhigg ne poarta spre culmile palpitante ale descoperirilor stiintifice care explica de ce exista deprinderile si cum pot fi modificate acestea. Cu ajutorul unor istorisiri captivante care ne poarta din salile de sedinte ale conducerii companiei Procter amp Gamble pana la marginea terenurilor pe care se disputa meciurile din NFL si la linia frontului din timpul miscarii pentru drepturi civile
Duhigg prezinta un mod cu totul nou de intelegere a naturii umane si a potentialului sau. In esenta
Puterea obisnuintei contine un argument incurajator cheia reusitei noastre de a face cu regularitate exercitii fizice de a slabi de a fi mai productivi si de a avea succes este intelegerea modului in care functioneaza deprinderile. Dupa cum arata
Duhigg valorificand aceasta noua stiinta ne putem transforma afacerile comunitatile si vietile noastre. O examinare noua a modului in care comportamentele de rutina ne iau in stapanire si un raspuns la intrebarea daca sunt susceptibile de schimbare. Toate istorisirile povestite de Duhigg sunt fascinante in ele insele dar capata o cu totul alta dimensiune cand se unesc cu modul autorului de a cerceta deprinderile. Associated Press In ultimii ani au fost efectuate numeroase cercetari asupra modului in care suntem modelati de propriile deprinderi o activitate stiintifica foarte frumos descrisa in noua carte a lui
Charles Duhigg
Puterea obisnuintei. David Brooks The New York Times O carte de prima mana bazata pe un volum impresionant de cercetari scrisa intr-un stil sprinten si care gaseste echilibrul potrivit intre seriozitatea intelectuala si sfaturile practice despre modul in care putem scapa de obisnuintele noastre rele. The Economist Nu veti mai avea niciodata exact aceeasi viziune despre voi despre organizatia sau lumea voastra. Daniel H. Pink autorul cartilor Drive si A vinde e omeneste O carte amuzanta agreabila fascinanta. O privire serioasa indreptata spre stiinta formarii si a modificarii deprinderilor. The New York Times Book Review CHARLES DUHIGG a studiat istoria la Yale si a obtinut un MBA la Harvard Business School. Din 2006 este reporter economic la The New York Times. In 2013 a primit Premiul Pulitzer pentru The iEconomy o serie de articole despre Apple. A scris si despre criza financiara din 2008 expunand modul in care companiile profitau de persoanele in varsta si comentand incalcarile la nivel national ale legii Safe Drinking Water Act. Pentru aceste articole
Charles Duhigg a primit nenumarate distinctii printre care National Journalism Award Investigative Reporters and Editors Medal si National Academies Reporting Award. Locuieste la Brooklyn impreuna cu sotia sa si cei doi copii. Dupa cum povesteste pe site-ul sau charlesduhigg. com inainte de a deveni jurnalist a fost mesager pe bicicleta la San Francisco timp de o zi ingrozitoare.