Unul dintre avantajele majore ale radioului este faptul ca nu necesita efort din partea ascultatorului.
Caracteristici: • Bluetooth / FM / USB / SD / MMC / AUX cu Ceas cu Alarma • Solutie Bluetooth 3.0 + EDR ISSC • Solutie generala plus 6300 pentru USB / SD / MMC si suport pentru format audio MP3 / WAV / versiune DC (baterie Li-polimer 2 * 1200mAh cu adaptor) • Ceas cu 2 alarme, Functie somn si amanare • Antena FM de inalta sensibilitate incorporata • Versiune RMS DC: amplificator Hi-Fi de clasa D 8Wx2 • Aux (jack de 3,5 mm x 1) • Casti (mufa de 3,5 mm x 1) • Stand-by, Sursa, Redare / Pauza, Anterior, Urmator, Stop, EQ, Repetare, Alarma, ceas, amanare, somn (tact x12) Volum (rotativ x1) • Difuzor: 4 ”, 6 ohm APRC-20BG.
Mai mult, daca o agentie vrea sa difuzeze reclame care vizeaza un anumit segment de public, atunci poate sa le ruleze pe o statie de Radio care are acel public – spre exemplu, o reclama difuzata pe un post de muzica hip-hop va viza publicul tanar.
Datorita faptului ca undele Radio se limiteaza la anumite locatii, publicitatea poate sa fie indreptata special catre publicul din acea zona.
Statiile de Radio sunt inca un mediu stabil pentru agentiile de publicitate.
Pe de alta parte, posturile online necesita o conexiune stabila la internet, unele posturi au nevoie ca ascultatorul sa instaleze aplicatii pe smartphone, iar pentru alte posturi ascultatorul va avea nevoie sa plateasca un abonament lunar.
Mai mult, aparatele de Radio nu consuma mult curent (unele functionand pe baterii), nu sunt foarte grele, si sunt usor de folosit.
Majoritatea masinilor au aparate de radio, deci ascultatorul nu trebuie decat sa-si caute postul favorit.
Unul dintre avantajele majore ale radioului este faptul ca nu necesita efort din partea ascultatorului