Aceasta carte prezinta modul cum a fost modelata Comunicarea politica de revolutiile tehnologice succesive de pe piata mass-media.
Dan Podaru. dr. univ. - Lect.
Recomand volumul ca fiind o adevarata carte-eveniment.
Volumul urmareste un slalom detaliat si meticulos printre jaloanele si obstacolele, suisurile si coborasurile campaniilor politice si de comunicare realizate de autor sau de companiile specializate.
Antonio Momoc Volumul Razboiul perceptiilor, semnat de Catalin Dumitru, reprezinta un adevarat document cu valoare istorica si sociologica, deoarece autorul nu este un simplu teoretician al domeniului, ci un profesionist al campaniilor de comunicare politica, cu o experienta de peste doua decenii. dr. univ. - Conf.
In epoca post-adevar, Razboiul perceptiilor este castigat de echipa de comunicare care este cea mai atenta la agenda publica, la sperantele, asteptarile, fictiunile, zvonurile, temerile, presupunerile, prejudecatile, opiniile, povestile pe care le cred ori sunt dispusi cei mai multi oamenii sa le creada.
De multe ori, din pacate, castiga competitia electorala acel actor care reuseste sa impuna alegatorilor perceptia potrivita, "fie ca e vorba de un adevar sau de o minciuna".
Catalin Dumitru demonstreaza cu acest studiu ca "domeniul comunicarii politice ramane o zona conflictuala, un razboi mai degraba al perceptiilor decat al adevarurilor".
Presa si politica sunt intr-un mariaj unde divortul este imposibil.
Consumatorul de media traditionala (print, radio, televiziune) si de platforme digitale este abordat de expertul in marketingul politic ca potential alegator.
Aceasta carte prezinta modul cum a fost modelata Comunicarea politica de revolutiile tehnologice succesive de pe piata mass-media