Cumpara de la libris.ro

Razboiul perceptiilor. Comunicarea politica intre campaniile electorale - Catalin Dumitru - Catalin Dumitru


Razboiul perceptiilor. Comunicarea politica intre campaniile electorale - Catalin Dumitru
47 Lei

Disponibil

(30-09-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara razboiul perceptiilor. comunicarea catalin dumitru de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru razboiul perceptiilor. comunicarea catalin dumitru

Aceasta carte prezinta modul cum a fost modelata Comunicarea politica de revolutiile tehnologice succesive de pe piata mass-media.
Dan Podaru. dr. univ. - Lect.
Recomand volumul ca fiind o adevarata carte-eveniment.
Volumul urmareste un slalom detaliat si meticulos printre jaloanele si obstacolele, suisurile si coborasurile campaniilor politice si de comunicare realizate de autor sau de companiile specializate.
Antonio Momoc Volumul Razboiul perceptiilor, semnat de Catalin Dumitru, reprezinta un adevarat document cu valoare istorica si sociologica, deoarece autorul nu este un simplu teoretician al domeniului, ci un profesionist al campaniilor de comunicare politica, cu o experienta de peste doua decenii. dr. univ. - Conf.
In epoca post-adevar, Razboiul perceptiilor este castigat de echipa de comunicare care este cea mai atenta la agenda publica, la sperantele, asteptarile, fictiunile, zvonurile, temerile, presupunerile, prejudecatile, opiniile, povestile pe care le cred ori sunt dispusi cei mai multi oamenii sa le creada.
De multe ori, din pacate, castiga competitia electorala acel actor care reuseste sa impuna alegatorilor perceptia potrivita, "fie ca e vorba de un adevar sau de o minciuna".
Catalin Dumitru demonstreaza cu acest studiu ca "domeniul comunicarii politice ramane o zona conflictuala, un razboi mai degraba al perceptiilor decat al adevarurilor".
Presa si politica sunt intr-un mariaj unde divortul este imposibil.
Consumatorul de media traditionala (print, radio, televiziune) si de platforme digitale este abordat de expertul in marketingul politic ca potential alegator.
Aceasta carte prezinta modul cum a fost modelata Comunicarea politica de revolutiile tehnologice succesive de pe piata mass-media


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse