Razboiul povestilor descrie suprematia tacita a marketingului de mobilizare, de la inceputurile unor companii ca Volkswagen, Apple si Nike, pana la inovatiile virale Yes We Can, miscarea Tea Party, The Story of Stuff si Patagonia.
Oferind informatii din neurostiinta, mitologie comparata, istoria advertisingului si psihologie, Razboiul povestilor reuseste, ca orice poveste bine spusa, sa distribuie cititorul in rolul unui erou improbabil, dar cu potential de a contribui in mod cu adevarat semnificativ la schimbarea lumii.. Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul in lumea povestilor captivante, esentiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomica, Primavara Araba si ascensiunea neasteptata a marketingului viral.
Cartea ofera trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reusi sa-si castige fani si sa devina iconica: Fii interesant, Spune adevarul si Traieste adevarul.
Razboiul povestilor descrie suprematia tacita a marketingului de mobilizare, de la inceputurile unor companii ca Volkswagen, Apple si Nike, pana la inovatiile virale Yes We Can, miscarea Tea Party, The Story of Stuff si Patagonia