Într-o lume în continuă schimbare, în care consumatorii devin tot mai reticenți la formele tradiționale de publicitate, iar canalele de vânzări se multiplică vertiginos sub impactul noilor tehnologii digitale, profesioniștii în marketing trebuie să se adapteze necontenit la actualele tendințe ale pieței, prin intermediul unor campanii articulate pe valori profund umane. Într-un stil pasionant și riguros, dar totodată captivant prin umor și vervă retorică, cartea de față reprezintă un valoros itinerar, ce cartografiază recentele destinații de marketing, în care lumea digitală și rețelele sociale devin repere de neocolit, iar transparența, temeritatea și aderența la schimbare constituie principiile călăuzitoare..
Analizând cauzele fenomenului, perceput ca o adevărată „Rebeliune în marketing”, Mark Schaefer surprinde conotațiile psihologice, sociologice și antropologice ale acestui domeniu și propune strategii durabile, menite să restabilească relația dintre un brand și clienții săi. Într-o lume în continuă schimbare, în care consumatorii devin tot mai reticenți la formele tradiționale de publicitate, iar canalele de vânzări se multiplică vertiginos sub impactul noilor tehnologii digitale, profesioniștii în marketing trebuie să se adapteze necontenit la actualele tendințe ale pieței, prin intermediul unor campanii articulate pe valori profund umane