Cartea este o abordare practica, ce le ofera viitorilor specialisti in relatii publice instrumentele de comunicare specifice, regulile stricte de respectat, dar si ?secretele? succesului in Redactarea de texte.
Lucrarile sale se bazeaza pe vasta experienta cistigata in jurnalism, advertising si managementul ziarelor si revistelor..
Bob Carrell (1931-2001), profesor emerit al Universitatii din Oklahoma, unde a fost directorul Scolii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii; sef al departamentului de jurnalism la Texan Christian University.
Cuprins:Redactarea in relatiile publice: rolul si responsabilitatea ? Persuasiunea ? Principiile redactarii de materiale ? Memo, e-mail-uri, scrisori, rapoarte si propuneri ? Redactarea de texte pentru mass-media ? Discursurile si alte tipuri de prezentare ? ExercitiiDoug Newsom, profesor la Universitatea Texas Christian, este membru al Comisiei pentru Educatie in relatii publice si a fost presedinte al Asociatiei pentru Educatie in Jurnalism si Comunivare de Masa.
Autorii prezinta tehnicile de baza in Redactarea materialelor persuasive, probleme de stil si de continut, de design si de prezentare valabile pentru toate tipurile de media, trasind portretul-robot al autorului de texte pentru relatii publice perfect.
Cartea este o abordare practica, ce le ofera viitorilor specialisti in relatii publice instrumentele de comunicare specifice, regulile stricte de respectat, dar si ?secretele? succesului in Redactarea de texte