Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului, precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor.
Cuprins: Relatiile publice si autorul de texte
Persuasiunea
Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea
Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut
Comunicatele de presa
Stiri difuzate la radio si televiziune
Scrierea mesajelor publicitare
Textul publicitar pentru paginile Web
Mesajul publicitar pentru stimularea vanzarilor
Buletinele informative
Brosurile
Revistele
Comunicarea in situatie de criza..
Pe langa principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media, cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase „trucuri“ pentru compunerea unui text de relatii publice perfect.
Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri, materiale (e-mailuri, scrisori, buletine informative) si nise media (brosuri, reviste, rapoarte anuale), fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii.
Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului, precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor