in cele din urma, fiecare loc de munca si fiecare afacere isi va pierde din importanta.
A calatorit pe toate continentele, sustinand peste o mie de seminare si conferinte prin care a ajutat lideri si companii sa atinga un nou nivel de dezvoltare..
Jason Jennings este unul dintre cei mai solicitati speakeri de business din lume.
Audiobookul este obligatoriu de ascultat pentru orice lider care-si doreste sa fie cu un pas inaintea concurentei in urmatorii ani.
Daca esti gata, acest audiobook te va ajuta sa devii, impreuna cu afacerile tale, un reinventator in serie.
Vei invata ce fac oamenii si companiile care se reinventeaza continuu pentru ca organizatiile lor sa ramana in frunte.
Dar te va invata cum sa-ti dai seama singur de toate aceste lucruri si iti va oferi lectii si principii, ca sa castigi un avans fata de ceilalti.
Aceasta carte audio nu este despre externalizare si n-o sa-ti spuna unde sa construiesti fabricile, cum sa distribui marfa sau serviciile, cine vor fi clientii tai, cum va arata modelul tau de afaceri si nici in ce tip de afacere sa te implici.
Reinventatorii se asigura ca furnizeaza continuu ceva valoros cuiva dispus sa-i plateasca suficient de mult ca sa merite timpul si efortul investite de ei.
O afacere buna presupune sa fii sigur ca furnizezi ceva valoros cuiva dispus sa te plateasca suficient de mult ca sa merite timpul si efortul investite de tine.
Dupa ce a intervievat oamenii cheie responsabili de aceste schimbari in companiile lor, Jennings a creat ceea ce el numeste "regulile reinventarii".
Jennings si echipa sa de cercetare au examinat mii de stiri si articole, selectand cele mai bune o suta de exemple de companii, printre care Best Buy, Cirque du Soleil si Avon, care s-au reinventat cu succes.
Conform lui Jason Jennings, in ultimii zeci de ani s-au inregistrat schimbari fara precedent: natiuni considerate a fi din "lumea a treia" s-au transformat in puteri mondiale in domeniul fabricarii produselor high-tech
Tehnologia a crescut competitia la un nivel nemaivazut pana acum; clientii, obisnuiti sa obtina exact ceea ce vor si atunci cand vor, nu mai sunt dependenti de corporatiile gigante. in cele din urma, fiecare loc de munca si fiecare afacere isi va pierde din importanta