Descriere YEO:
Pe YEO găsești Relatii publice internationale. Intre globalizare de la Camelia Mihaela Cmeciu, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare - Camelia Mihaela Cmeciu din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 39 Lei
Caracteristicile produsului Relatii publice internationale. Intre globalizare
- Brand: Camelia Mihaela Cmeciu
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 26-03-2025 01:59:35
Comandă Relatii publice internationale. Intre globalizare Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Relatii publice internationale. Intre globalizare de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Din cuprins: -
Relatii publice internationale - aspecte conceptuale - Momentul reglementarii - Momentul identitatii - Momentul productiei - Momentul reprezentarii - Momentul consumului Volumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii
publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall, 1973; du Gay, 2006; Curtin, Gaither, 2008), imi propun sa ofer diferite perspective asupra reglementarilor (culturale), identitatilor organizationale, modurilor de productie si reprezentare ale mesajelor si strategiilor organizationale la nivel international si, nu in ultimul rand, asupra modurilor de consum in acest dialog participativ dintre organizatii si publicuri globale si/sau glocale. Studiile de caz se impart in patru categorii: (a) analize ale campaniilor de relatii
publice globale, premiate la Silver Anvil Awards, cele mai prestigioase premii din industria relatiilor publice; (b) analize ale campaniilor de relatii publice
internationale din diverse studii stiintifice din domeniu; (c) analize ale mesajelor transmise de diverse branduri si organizatii nonguvernamentale internationale; (d) analize ale modurilor de productie si reprezentare utilizate in campanii cu impact global, analize realizate de specialisti in domeniu. -
Camelia-
Mihaela Cmeci