Descriere YEO:
Pe YEO găsești Relatii publice. Strategii si tactici de la Dennis L. Wilcox, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Relatii publice. Strategii si tactici - Dennis L. Wilcox din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 182.12 Lei
Caracteristicile produsului Relatii publice. Strategii si tactici
- Brand: Dennis L. Wilcox
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 17-12-2024 01:52:33
Comandă Relatii publice. Strategii si tactici Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Relatii publice. Strategii si tactici de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Bonus: CD video-interviu cu
Dennis Wilco
Relatii publice -
Strategii si
tactici, cea mai cunoscuta lucrare internationala academica de introducere in relatii
publice, ce contine cel mai amplu set de studii de caz, este editata in Romania printr-un parteneriat intre revista COMUNIC@TII Mobile si Curtea Veche Publishing. Lucrare fundamentala pentru studentii la facultatile de relatii
publice si comunicare, dar si necesar instrument de lucru pentru practicienii din domeniile relatiilor publice, jurnalismului, comunicarii, diplomatiei, politicii, managementului si afacerilor, cartea reprezinta o privire de ansamblu asupra principiilor, conceptelor si metodelor relatiilor publice. Abordarea ce combina conceptele fundamentale cu studiile de caz ajuta cititorii sa relationeze teoria cu practica actuala din domeniu si demonstreaza modalitatile prin care relatiile publice joaca un rol vital in economia globala si in dezbaterea publica a problematicilor contemporane. Structurata in cinci parti (Rolul relatiilor publice • Procesul de relatii publice • Strategia de relatii publice • Aplicatii ale relatiilor publice • Tactici de relatii publice),
Relatii publice.
Strategii si
tactici face parte din bibliografia de baza a peste 350 de facultati si universitati americane si a fost publicata in numeroase alte tari: China, Estonia, Lituania, Letonia, Grecia, Spania, Rusia.
Dennis L.
Wilcox este profesor de
Relatii Publice si director al School of Journalism & Mass Communication din cadrul Universitatii San Jose, cea mai cunoscuta facultate americana de profil din California de Nord. Face parte din consiliul editorial al prestigioaselor reviste universitare Public Relations Review si Journal of Public Relations Research si este membru acreditat al PRSA (Public Relations Society of America), al International Public Relations Association (IPRA), International Association of Business Communicators (IABC) si al Association for Education in Journalism & Mass Communications (AEJMC). In 1984, D.L.
Wilcox a devenit „profesor emerit“ in SUA, titlu decernat de PRSA. In 2000, revista PRWeek l-a clasat pe
Wilcox intre primii zece profesori din SUA.
Dennis L. Wilcox este perfect convins ca relatiile publiice sunt acum mai importante decat au fost vreodata in sfera managementului. Intrebat care a fost partea cea mai grea in elaborarea acestei lucrari, Dennis L. Wilcox ne-a precizat ca in 2005 chiar a avut o dezbatere despre diferenta dintre a scrie o carte si un articol. O carte este un maraton, fata de o cursa de 100 de metri, cat reprezinta redactarea unui articol. Cartea e o cursa mult mai lunga. In primul rand, cartea de fata are 22 de capitole. Deci cand pornesti la scrierea unei carti trebuie sa fii un adevarat maratonist, raportat la un alergator de cursa scurta. Problema e ca si atunci cand ai o carte de 250.000 de cuvinte, intotdeauna ramai fara spatiu. Un alt aspect provocator in elaborarea unei carti e design-ul acesteia. Trebuie sa ai intotdeauna in vedere curgerea fireasca a textului, partea grafica, partea cu exemplele, rezumatele referintele. In viziunea lui Wilcox, cuvintele cheie ce definesc relatiile publice sunt cele de gandire strategica, functie de consiliere, nu doar tactica popularizarii. Cele mai mari talente manageriale stiu ca lucrurile trebuie comunicate oamenilor si stiu si metodele necesare. Asadar, partea strategica si cea de consiliere sunt foarte importante in relatiile publice. Segmentarea publicurilor e un alt concept cheie pentru ca in relatiile publice nu se opereaza cu publicul de masa. Alte concepte si cuvinte cheie ar fi segmentarea demografica, lifestyle, pentru ca toate acestea arata de ce tip de informatie are nevoie fiecare. Dupa cum globalizarea inseamna azi media personalizate, Mobile Media si comunicatiile mobile reprezinta deja directiile de actiune ale viitorului. Astfel, comunicatiile mobile sunt directia viitorului! Ceea ce este interesant in cazul comunicatiilor mobile e faptul ca nu mai e nevoie de autostrazi, poti trece peste munti si vai si nu mai exista &bdqu