Volumul Relatiile socio-afective din mediul educational romanesc.
Toate aceste elemente si problematizarile realizate pe parcursul textului sporesc caracterul aplicativ al informatiilor incluse in lucrare volumul constituind un indreptar util pentru viitorul psiholog si dascal..
Astfel cartea parcurge intr-o maniera critica topica orientarii scolare si profesionale si reuneste delimitarile conceptuale si exigentele specifice contextului interactiunii umane raporturile simbolice in structura clasei prin intermediul testelor sociometrice cu cele mai importante descrieri ale profilului profesorului de liceu in termeni comportamentali.
Cuprinzand o cercetare relevanta lucrarea faciliteaza latura operationala a cunoasterii psihosociologice a mediului educational si valorifica cele mai consistente repere teoretice din domeniul tematic la care se refera.
Influenta lor asupra alegerilor profesionale ale elevilor propune o radiografie a climatului socio-afectiv existent in mediul educational formal romanesc si analizeaza in maniera interdisciplinara rolul factorilor socio-afectivi in alegerea profesionala a elevilor.
Volumul Relatiile socio-afective din mediul educational romanesc