Analizele care stau la baza acestei carti prezinta un caracter interdisciplinar fiind utilizate instrumente de analiza provenind din domeniul economic si domeniul juridic.
Editia 3 Despre autor Laura Potincu este doctor in drept si marketing fiind in prezent lector universitar in cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor Universitatea Transilvania din Brasov..
Elemente de drept civil drept comercial si al muncii.
Responsabilitatea economica si utilizarea cu prudenta a responsabilitatii filantropice Responsabilitatea juridica si Responsabilitatea ecologica Responsabilitatea etica etica in afaceri si un management responsabil social Puncte forte informatii detaliate si utile despre Responsabilitatea sociala managementul responsabil social si etica in afaceri include teste de evaluare peste 150 de grile pentru verificarea cunostintelor valorificarea reglementarilor europene actuale abordare interdisciplinara ample referinte bibliografice structura facil de parcurs a lucrarii Recomandare A se vedea si Drept in afaceri.
Din cuprins De la aplicarea eticii in afaceri la un management responsabil social pentru operatori economici si institutii publice Un management responsabil social.
Lucrarea se adreseaza atat studentilor de la facultatile de profil cat si practicienilor din domeniul economic.
Imbinarea analizei de marketing cu analiza legislativa pe tematica responsabilitatii sociale corporatiste poate oferi si pe mai departe rezultate a caror aplicabilitate rezida in realitate in viata de zi cu zi a consumatorilor si a operatorilor economici ori a institutiilor publice dezvoltand efecte benefice intr-o modalitate optima pentru comunitate in intreaga sa complexitate.
Urmatorul pas al evolutiei responsabilitatii sociale vizeaza integrarea acesteia si in activitatea institutiilor publice din Romania si nu numai.
Centrarea monografiei de fata pe fenomenul responsabilitatii sociale prin dezvoltarea unui management responsabil social este confirmat prin absorbtia si evolutia rapida a responsabilitatii sociale in practica afacerilor care se deruleaza pe piata din Romania.
Analizele care stau la baza acestei carti prezinta un caracter interdisciplinar fiind utilizate instrumente de analiza provenind din domeniul economic si domeniul juridic