Restaurantul digital in era delivery. - Betsy si Matt Borland, Fondatori si proprietari ai EAST END TAP AND TABLE DIN LEXINGTON, KENTUCKY.
Daca sunteti in industria restaurantelor, aceasta ar putea fi cea mai importanta carte pe care o veti cumpara vreodata. lndustria nu a avut niciodata o carte ca aceasta: afacerea restaurantelor. - Florin Maxim, Fondator, HOSPITALITY CULTURE INSTITUTE Ce lectura informativa si de ultima ora.
Prezentul titlu este nu numai o busola in lumea extrem de tulbure a momentului, dar si un far spre performanta si eficienta operationala. - Alin Serban, CEO, TAll Hospitality Culture Publishing reprezinta efortul continuu al lnstitutului de a aduce valoare ada ugata acolo unde este nevoia cea mai mare: educarea si dezvoltarea continua a antreprenorului din ospitalitate.
Acest ghid ofera informatii valoroase pentru oricine activeaza in industria HoReCa, ajutandu-i sa contureze un viitor digital pentru afacerea lor. - Danny Meyer, CEO, Jnion Souare Hospitality Group
Fondator, SHAKE SHACK Restaurantul digital in era delivery vorbeste despre cum integrarea instrumentelor digitale poate impulsiona cresterea businessului si maximiza experienta utilizatorilor.
Aceasta carte se citeste ca un ghid practic pentru restauratorii care doresc sa aplice tehnologia in beneficiul consumatorului, nu doar tehnologie de dragul tehnologiei. - Greg Creed, fost Director General, YUM! BRANDS Urmatoarea frontiera pentru restaurante este extinderea ospitalitatii prin intermediul tehnologiei.
In calitate de proprietar, executiv, investitor sau manager general, aceasta este o lectura obligatorie.
Sandland si Orsbourn explica de ce consumatorii cer un confort imbunatatit in afara localului si cum tehnologia permite noi moduri de a interactiona cu mancarea.
Harta ta catre viitorul industriei foodservice Este timpul ca fiecare restaurant sa evolueze dincolo de cei patru pereti ai sai.
Restaurantul digital in era delivery