Retelele de socializare explicate | Mark W. Schaefer

Retelele de socializare explicate | Mark W. Schaefer

Detalii Retelele de socializare explicate |

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
44 Lei
Categorie (vânzător)
Audiobook
Marca
Mark W. Schaefer

Produs actualizat în urmă cu 3 zile
Descriere YEO:

Retelele de socializare explicate | - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Retelele de socializare explicate | de la Mark W. Schaefer, în categoria Audiobook.

Indiferent de nevoile tale, Retelele de socializare explicate | Mark W. Schaefer din categoria Audiobook îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Retelele de socializare explicate |

  • Departament: tv-audio-video-foto
  • Îți aduce cele mai noi tehnologii în domeniul foto-video și audio.

Preț: 44 Lei

Caracteristicile produsului Retelele de socializare explicate |

  • Brand: Mark W. Schaefer
  • Categoria: Audiobook
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 19-11-2024 01:43:13

Comandă Retelele de socializare explicate | Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Retelele de socializare explicate | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Platformele de socializare precum Facebook, Twitter, Pinterest, devin noua piata a orasului, unde se fac schimburi de stiri, fotografii, clipuri video si evenimente personale de viata. Ele devin de asemenea locul preferat unde gasiti produse si raspunsuri la probleme.Cartea audio Retelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este propusa de ACT si Politon tuturor celor care doresc sa aprofundeze cunostintele in materie de marketing pe retelele de socializare.Produsele preferate nu sunt doar branduri. Ele devin prietenii clientilor, iar aceasta este ideea principala din spatele rolului retelelor de socializare in combinatia de marketing.Obiectivul principal al marketingului este acela de a ajunge la consumatori in acele momente care le influenteaza comportamentul de achizitionare. Se pare ca retelele de socializare sunt perfecte pentru acest rol: ele reprezinta singura forma de marketing care poate sa-si atinga consumatorii in fiecare etapa a procesului de cumparare, din momentul in care compara produsele si pana in perioada de dupa achizitionare.Conexiunile cu publicul tinta + continut semnificativ + asistenta autentica = Beneficii de afaceriCladirea deliberata, sistematica si continua a retelei relevante (publicul tinta) este esentiala deoarece continutul dumneavoastra nu va va fi util daca flacara lui nu se raspandeste in cadrul retelei… si dincolo de ea. Cu cat o afacere are mai multi urmaritori sau fani, cu atat sunt mai multi oameni care vor vedea mesajul si care, probabil, il vor distribui – si prin urmare, mai multi oameni care vor actiona, probabil, pe baza acestuia.Continutul are un rol atat de important ca motor economic al retelelor de socializare, incat are propriul sau capitol in audiobookul de fata. Daca retelele de socializare ar fi fost un organism viu, continutul ar fi fost aerul pe care l-ar fi respirat.Oamenii doresc sa se conecteze cu companii si indivizi care-i vor ajuta sa faca bani, sa economiseasca bani, sa se distreze mai mult si sa traiasca o viata mai fericita.Autorul prezinta 25 de beneficii tangibile, legitime, ne-financiare ale detinerii unui blog al companiei: SEO; consolidarea punctelor dumneavoastra de vedere; crearea unei baze de date cu raspunsuri; recompensarea angajatilor; integrarea in marketing; refolosirea continutului; umanizarea brandului dumneavoastra; semn de activitate; PR; preintampinarea relatiilor de afaceri; implicarea clientilor; rezolvarea problemelor; noi idei de dezvoltare de produse; vocea autoritatii; segmentarea pietei; identificarea promotorilor; legatura permanenta cu clientii; testarea ideilor; asamblarea capitolelor unei carti; cercetare; realizarea de contacte profesionale; stabilirea de legaturi emotionale; validare sociala; managementul de criza.Majoritatea consultantilor sunt de parere ca parametrii activitatii de baza cum ar fi numarul de postari, de urmaritori sau de tweet-uri sunt nesemnificativi, pentru ca nu masoara adevarata valoare de afaceri. Mark W. Schaefer abordeaza o perspectiva contrara. In lumea reala, nu numai ca acesti parametri conteaza, ci e posibil sa fie chiar esentiali.Mark W. Schaefer: „Inainte de a scrie cartea m-am asigurat ca ideile pe care vi le prezint au fost testate pe «campul de lupta». Am scris pe blog despre ele, am tinut discursuri despre ele, am experimentat cu ele si le-am predat pe larg unor directori intr-un program de nivel masteral de la Universitatea...

Retelele de socializare explicate | Mark W. Schaefer - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Mark W. Schaefer