Descriere YEO:
Pe YEO găsești Retorica sloganului - Florin Dumitrescu de la Florin Dumitrescu, în categoria Stiinta Si Tehnica.
Indiferent de nevoile tale, Retorica sloganului - Florin Dumitrescu din categoria Stiinta Si Tehnica îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 38 Lei
Caracteristicile produsului Retorica sloganului - Florin Dumitrescu
- Brand: Florin Dumitrescu
- Categoria: Stiinta Si Tehnica
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 25-10-2024 01:12:27
Comandă Retorica sloganului - Florin Dumitrescu Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Retorica sloganului - Florin Dumitrescu de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Cartea pe care o tineti acum in mana este, fara indoiala, una speciala, ar trebui sa fie citita de fiecare dintre voi, daca lucrati in publicitate, va garantez ca veti invata multe si utile din ea. Pe de alta parte, daca nu lucrati in publicitate, cartea pe care o tineti acum in mana, fara indoiala una speciala, ar trebui sa fie citita de fiecare dintre voi, va garantez ca veti deveni un consumator mai educat si mai informat. - Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO Romania Poate face un cuvant cat o mie de imagini?Intr-o formulare bine gasita, da.Exista cuvinte care seduc si care nu se duc, cuvinte care produc, cuvinte care vand, cuvinte care inving.Sunt cuvinte care, o data auzite, nu ne mai ies din minte. Si sunt cuvinte care, o data ajunse in constiinta noastra, determina schimbari, creeaza noi realitati. Sunt cuvinte care persuadeaza si cuvinte care manipuleaza. Care este secretul lor? Prin ce magie sunetul devine idee; iar ideea, actiune?Cum pot fi induplecati chiar si aceia care desconsidera publicitatea?Cum pot fi vrajiti de cuvinte chiar si aceia care dispretuiesc retorica?Raspunsurile la aceste intrebari si la multe altele se gasesc in acest manual, rodul unui mix unic de studiu academic si practica in agentie. Autorul
Florin Dumitrescu, deopotriva copywriter cu vechime si teoretician al comunicarii comerciale, propune sloganul drept formula-nucleu a scrierii publicitare; si
Retorica sloganului - drept cale privilegiata a invatarii acesteia.