Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey

Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey

Detalii Revolutia marketingului contextual | Mathew

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
70 Lei
Categorie (vânzător)
Carte
Marca
Prestige

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Revolutia marketingului contextual | Mathew - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Revolutia marketingului contextual | Mathew de la Prestige, în categoria Carte.

Indiferent de nevoile tale, Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Revolutia marketingului contextual | Mathew

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 70 Lei

Caracteristicile produsului Revolutia marketingului contextual | Mathew

  • Brand: Prestige
  • Categoria: Carte
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 11-11-2024 01:46:56

Comandă Revolutia marketingului contextual | Mathew Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Revolutia marketingului contextual | Mathew de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
„O analiza profunda, actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent.” — SETH GODIN, autor, This is Marketing „Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati. Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata.” — GEOFFREY COLON, Seful departamentului Brand Studio, Microsoft Advertising; autor, Disruptive Marketing „Prin Revolutia marketingului contextual, Mathew Sweezey ofera o harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti inundati de media, in momentele care conteaza. Aceasta carte ar tre¬bui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din categoria de top, scolile de business si membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. Atat de fundamentala este!” — JEFFREY K. ROHRS, autor, Audience „Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci, ci clienti. Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa inceapa cu aceasta carte.” — DOC SEARLS, autor, The Intention Economy; coautor, The Cluetrain Manifesto „Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat, ati par¬curs deja jumatate din drum. Aceasta carte va va ajuta sa parcurgeti restul drumului, sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti in aceasta privinta. Sfaturi practice de la un practicant din lumea reala.” — DHARMESH SHAH, cofondator si CTO, HubSpot „Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci mar¬keting modern, de la modul in care brandul si publicitatea trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare. Cumparati cate un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a va trans¬forma relatia cu clientii.” — CHARLENE LI, fondator si analist senior, Altimeter, Prophet Company; autor de bestseller conform New York Times, The Disruption Mindset INTR-O LUME CARACTERIZATA DE ZGOMOTUL NELIMITAT AL MASS-MEDIEI, OARE CUM AR PUTEA AFACERILE SA AJUNGA LA CLIENTI? PRIN CONTEXT. Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele. In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul - legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care...

Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey - 0 | YEO Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey - 1 | YEO Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey - 2 | YEO Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey - 3 | YEO Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey - 4 | YEO Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey - 5 | YEO Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey - 6 | YEO Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey - 7 | YEO Revolutia marketingului contextual | Mathew Sweezey - 8 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Prestige