Cumpara de la grupdzc.ro

Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania - Valentin-Cosmin Saracin - Pro Universitaria


Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania - Valentin-Cosmin Saracin
43.16 Lei

Disponibil

(03-07-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara rezilienta brandului de pro universitaria de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru rezilienta brandului de pro universitaria

Rezilienta brandului de tara Un pariu de castigat pentru Romania isi are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de tara folosind ca vectori promotionali delocalizarea migratia inversa agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la A.
Sustinerea sectoarelor fundamentale prin finantare europeana nerambursabila gireaza inovatia agroturistica bazata pe comercializarea produselor autohtone de tip Premium si poate contribui prin implicare Rezilienta la crearea de branduri inovative si profitabile si sustinerea brandului national..
Cartea sustine si argumenteaza migratia inversa exemplifica posibilitatile de accesare a programelor cu fonduri europene neramursabile si militeaza pentru inflorirea ofertei de noi locuri de munca pentru cei care decid reintoarcerea in tara.
Ca si teza aceasta carte sustine si promoveaza un nou tip de comportament si de formare profesionala doar pentru populatia dornica sa activeze in exploatarea sectoarelor de nisa.
Aici oportunitatea este data ca o lectie de folosirea fondurilor nerambursabile europene.
Prin practicarea inovativa a agriculturii ecologice si dezvoltarea turismului rural in forme creative coroborate cu sustinerea consumului de produse autohtone certificate in sistem religios HALAL si KOSHER se pot dezvolta anumite zone care in momentul de fata au un grad redus de dezvoltare si prea putine oportunitati sociale.
Sustinerea agriculturii ecologice si a turismului rural ofera visului romanesc valorificarea reintoarcerii fortei de munca in Romania ca alternativa sustenabila.
Ea este urmata de analiza fenomenului de migratie inversa consecinta sociala profesionala si familiala cu urmari dramatice si adanci peste generatii.
Ca semnal de trezire civica analiza conceptului de brand este aici relatata in stransa legatura cu cel de delocalizare asocierea fiind determinata de intelegerea delocalizarii ca nevoie sociala de cautare pe meleaguri straine a unor conditii de munca si viata mai bune.
Cu conditia sa i se ofere si cateva concepte si instrumente potrivite.
Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva poate si reuseste.
Lucrarea evidentiaza o paleta larga de elemente conceptuale de fenomene si procese economico-sociale de mare actualitate aplicate si folosite inovativ concomitent si agregat prin intermediul unei afaceri francizabile la sustinerea imaginii de brand national.
U.
C.
T.
D.
A.
N. si C.
E.
S.
Bucuresti evaluata apreciata si aprobata Magna cum laudae de Senatul A.
E.
S.
Rezilienta brandului de tara Un pariu de castigat pentru Romania isi are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de tara folosind ca vectori promotionali delocalizarea migratia inversa agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la A


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse