Descriere YEO:
Pe YEO găsești Rezilienta brandului de tara. Un de la Pro Universitaria, în categoria Economie generala.
Indiferent de nevoile tale, Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania - Valentin-Cosmin Saracin din categoria Economie generala îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 41.6 Lei
Caracteristicile produsului Rezilienta brandului de tara. Un
- Brand: Pro Universitaria
- Categoria: Economie generala
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Rezilienta brandului de tara. Un Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Rezilienta brandului de tara. Un de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Rezilienta brandului de
tara Un
pariu de
castigat pentru Romania isi are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii
brandului de
tara folosind ca vectori promotionali delocalizarea migratia inversa agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la A. S. E. Bucuresti evaluata apreciata si aprobata Magna cum laudae de Senatul A. S. E. si C. N. A. D. T. C. U. Lucrarea evidentiaza o paleta larga de elemente conceptuale de fenomene si procese economico-sociale de mare actualitate aplicate si folosite inovativ concomitent si agregat prin intermediul unei afaceri francizabile la sustinerea imaginii de brand national. Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva poate si reuseste. Cu conditia sa i se ofere si cateva concepte si instrumente potrivite. Ca semnal de trezire civica analiza conceptului de brand este aici relatata in stransa legatura cu cel de delocalizare asocierea fiind determinata de intelegerea delocalizarii ca nevoie sociala de cautare pe meleaguri straine a unor conditii de munca si viata mai bune. Ea este urmata de analiza fenomenului de migratie inversa consecinta sociala profesionala si familiala cu urmari dramatice si adanci peste generatii. Sustinerea agriculturii ecologice si a turismului rural ofera visului romanesc valorificarea reintoarcerii fortei de munca in
Romania ca alternativa sustenabila. Prin practicarea inovativa a agriculturii ecologice si dezvoltarea turismului rural in forme creative coroborate cu sustinerea consumului de produse autohtone certificate in sistem religios HALAL si KOSHER se pot dezvolta anumite zone care in momentul de fata au un grad redus de dezvoltare si prea putine oportunitati sociale. Aici oportunitatea este data ca o lectie de folosirea fondurilor nerambursabile europene. Ca si teza aceasta carte sustine si promoveaza un nou tip de comportament si de formare profesionala doar
pentru populatia dornica sa activeze in exploatarea sectoarelor de nisa. Cartea sustine si argumenteaza migratia inversa exemplifica posibilitatile de accesare a programelor cu fonduri europene neramursabile si militeaza
pentru inflorirea ofertei de noi locuri de munca pentru cei care decid reintoarcerea in
tara. Sustinerea sectoarelor fundamentale prin finantare europeana nerambursabila gireaza inovatia agroturistica bazata pe comercializarea produselor autohtone de tip Premium si poate contribui prin implicare rezilienta la crearea de branduri inovative si profitabile si sustinerea
brandului national.