La 1-2 ani copilul repeta constant ce l-ati invatat: cum face masina? cum face claxonul? La 2-3 ani spune ca si el este sofer ca tati sau ca mami atunci cind isi plimba masina, facand barr-barr! sau tiit-tiit! La 3-4 ani el chiar poate face lucruri adevarate cu o masina: sa transporte jucarii, sa plimbe un personaj, sa puna la locul ei o rotita care a cazut etc.
Si pentru ca de la joc la realitate mai este doar un pas, veti vedea, dragi parinti, cat de usor va invata el lucrurile adevarate, necesare vietii lui de zi cu zi, astfel incat sa traiasca fara emotii experientele calatoriilor de tot felul..
Ca si cum am adauga roti pe care sa isi ia viteza, creativitatea.
Desfacind o masina, fie o poate reconstrui dupa modelul initial, fie poate inventa o alta cu totul noua.
Prin carticica Rime cu rotite, incurajam ideile micutilor cititori.
Dupa 4-5 ani lucrurile evolueaza.
Daca pana acum l-ati insotit in jocurile lui, de acum el se poate desprinde de dumneavoastra si isi poate cauta alti parteneri de joc de o varsta cu el, impreuna cu care poate inventa noi povesti, moment in care, gindirea lui creativa cuprinde doua dimensiuni: „pot face asta asa!” sau „pot face asta altfel!”.
La 1-2 ani copilul repeta constant ce l-ati invatat: cum face masina? cum face claxonul? La 2-3 ani spune ca si el este sofer ca tati sau ca mami atunci cind isi plimba masina, facand barr-barr! sau tiit-tiit! La 3-4 ani el chiar poate face lucruri adevarate cu o masina: sa transporte jucarii, sa plimbe un personaj, sa puna la locul ei o rotita care a cazut etc