Riscul si brandurile corporative - Laurentiu-Mihai Treapat

Riscul si brandurile corporative - Laurentiu-Mihai Treapat

Detalii Riscul si brandurile corporative -

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
29 Lei
Categorie (vânzător)
Afaceri Economie
Marca
Laurentiu-Mihai Treapat

Produs actualizat în urmă cu 3 luni
Descriere YEO:

Riscul si brandurile corporative - - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Riscul si brandurile corporative - de la Laurentiu-Mihai Treapat, în categoria Afaceri Economie.

Indiferent de nevoile tale, Riscul si brandurile corporative - Laurentiu-Mihai Treapat din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 29 Lei

Caracteristicile produsului Riscul si brandurile corporative -

  • Brand: Laurentiu-Mihai Treapat
  • Categoria: Afaceri Economie
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 25-10-2024 01:12:27

Comandă Riscul si brandurile corporative - Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Riscul si brandurile corporative - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Am urmarit cu interes si satisfactie progresul si rezultatele cercetarilor efectuate de autor asupra sistemului bancar si economiei in general, inca din perioada cand acesta activa la ASE Bucuresti. Baza de date cercetata este una impresionanta prin complexitatea si relevanta ei. A inceput cercetarea inca din anul 2000 si a continuat-o pe intreaga perioada a crizei economice si post-criza, rezultatele cercetarii fiind valorificate in 3 carti avand ca beneficiari specialisti ai managementului riscurilor sau studenti.Cartea de fata continua, actualizeaza, adauga si completeaza cu experienta practica si de cercetator a autorului, o truda inceputa cu multi ani in urma. Ea se dovedeste foarte valoroasa pentru studentii de la stiinte economice, management, business si administratie tocmai prin continuitatea cercetarii si esenta rezultatelor, care, pentru cei care il cunosc pe autor, se dovedesc la nivelul asteptarilor de la un expert al fenomenului financiar-bancar. -Profesor universitar dr. Anca Gabriela Ilie, Academia de Studii Economice Bucuresti

Riscul si brandurile corporative - Laurentiu-Mihai Treapat - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Laurentiu-Mihai Treapat