Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s 101 Psychological Tips Paperback, Paperback/Herbert Puchta

Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s 101 Psychological Tips Paperback, Paperback/Herbert Puchta

Detalii Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
116.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s 101 Psychological Tips Paperback, Paperback/Herbert Puchta din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 116.99 Lei

Caracteristicile produsului Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 02-12-2024 01:51:53

Comandă Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
A compact, user-friendly reference book which draws from up-to-date research and theories from psychology to offer teachers with practical tips for small changes which they can make to their practice which will significantly improve learner outcomes and teaching. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Herbert Puchta Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 128 Collection: Cambridge Handbooks for Language Teachers Publication date: 2023 Dimensions: 132 x 203 x 10 Cover type: Paperback / softback Editor(s): Scott Thornbury

Sarah Mercer and Herbert Puchta\'s 101 Psychological Tips Paperback, Paperback/Herbert Puchta - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press