„Bucurestiul este plin de sculpturi, instalatii si compozitii de o rara calitate artistica, dar nici una dintre miile de lucrari de arta contemporana accidentala nu este semnata de vreun reprezentant de seama al artei plastice contemporane.
Ioana Ciocan este director general al Pavilionului de Arta Bucuresti – Art Safari, vicepresedinte al Uniunii Artistilor Plastici din Romania, membru al consiliului stiintific al Muzeului National Cotroceni si al Comitetului de infiintare si organizare al Muzeului Ororilor Comunismului..
Romanian Sculpture 25 Years After the Revolution (2015) si Proiect 1990-program de arta in spatiul public, Bucuresti 2010-2014 (2014).
Arta timpului tau (2019), a+b (2016), Transformation.
A publicat Young Blood.
XXVII, Muzeul BOZAR, Bruxelles, Belgia (2019–2020), „Romanian Oil Painting Master Corneliu Baba, China Tour Exhibition“.
In ele se reflecta starea unui oras carpit cu multe straturi de asfalt, un oras unde nici o bordura sau teava nu sunt la fel, unde se trag marcaje pietonale verticale peste cele orizontale, tuburi pentru instalatia electrica ies alandala din asfalt, si lucrarile nu se termina niciodata.
Am facut prima fotografie pe 18 aprilie 2014 si ultima pe 1 decembrie 2021.“Ioana Ciocan este initiatoarea si coordonatoarea primului program de arta in spatiul public din Romania postdecembrista „Proiect 1990“ (Piata Presei Libere, Bucuresti, ianuarie 2010–aprilie 2014) si a organizat numeroase expozitii printre care: „Perspectives“, curator Wim Waelput, din cadrul Festivalului International de Arte EUROPALIA, ed.
Sunt accidente artistice cu un unic autor comun – bucurestenii.
Si nu sunt planuite, nu au trecut prin comisii, nu au fost jurizate sau bugetate. „Bucurestiul este plin de sculpturi, instalatii si compozitii de o rara calitate artistica, dar nici una dintre miile de lucrari de arta contemporana accidentala nu este semnata de vreun reprezentant de seama al artei plastice contemporane