Descriere YEO:
Pe YEO găsești Secretul vanzarilor perene - Ryan de la Ryan Holiday, în categoria Dezvoltare Personala.
Indiferent de nevoile tale, Secretul vanzarilor perene - Ryan Holiday din categoria Dezvoltare Personala îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 39 Lei
Caracteristicile produsului Secretul vanzarilor perene - Ryan
- Brand: Ryan Holiday
- Categoria: Dezvoltare Personala
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-11-2024 01:37:06
Comandă Secretul vanzarilor perene - Ryan Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Secretul vanzarilor perene - Ryan de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Secretul vanzarilor perene. Arta de a crea produse memorabile / Perennial Seller. The Art of Making and Marketing Work that Lasts de
Ryan Holiday este reteta perfecta pentru a crea produse care se vor bucura de succes pe termen lung. Iar prin „produse” intelegem deopotriva carti, filme, muzica sau afaceri. Autorul insusi a marturisit ca a fost obsedat de aceasta idee, motiv pentru care s-a documentat asiduu in legatura cu acest subiect incercand sa identifice o mentalitate creativa comuna sau un tipar comun al tuturor produselor care se bucura de succes pe termen lung. Asa a luat nastere aceasta carte, care aduna la un loc trasaturile datorita carora: Lady Gaga, Rick Rubin, Iron Maiden, Bruce Springsteen, Shakespeare, Ernest Hemingway, Stephen King, Truman Capote, Seinfeld, „Razboiul stelelor” etc., exercita in continuare o fascinatie stranie asupra noastra.
Ryan Holiday este unul dintre cei mai de succes scriitori ai generatiei sale, iar succesul sau nu este deloc intamplator. El iti ofera intotdeauna idei si perspective noi asupra modului in care ai putea rezolva diferite probleme care tin de cariera sau de starea ta de bine in general. Daca lucrezi in marketing,
Ryan Holiday ar putea deveni idolul tau, daca esti doar in cautare de noi povesti interesante, in cartile lui vei gasi destule.Povestea lui de succes a inceput la 19 ani, cand, a renuntat la facultate pentru a deveni ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”. A continuat prin a consilia numerosi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A detinut multi ani functia de director de marketing la compania nord-americana producatoare de imbracaminte American Apparel, campaniile sale de aici fiind folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google.In prezent detine propria agentie de creatie, Brass Check, care a consiliat clienti importanti precum Google, TASER sau Complex, dar si multi autori de bestselleruri precum: Neil Strauss, Tony Robbins, James Altucher sau Tim Ferriss. Este autorul a sase carti, dintre care le amintim pe: Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising ( Growth Hacker in Marketing: Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii ), Trust Me, I’m Lying: Confessions of a Media Manipulator ( Crede-ma, te mint: Confesiunile unui manipulator media ), The Obstacle Is the Way: The Timeless Art of Turning Trials into Triumph ( Obstacolul este calea: Arta straveche de a transforma incercarile in reusite ), The Daily Stoic ( Ghidul cotidian al stoicului ) sau Ego Is the Enemy ( Inamicul este egoul ). In ceea ce priveste cartea de fata,
Secretul vanzarilor perene , daca lucrezi in marketing probabil ca o vei citi pe nerasuflate. Daca esti in schimb unul dintre creatori (scrii, compui muzica, pictezi, pui umarul la nasterea unor noi produse), probabil ca interesul tau va fi dublu, iar daca nu te-ai hotarat inca cum vei da lovitura in viata, dar ai planuri marete in aceasta privinta, aceasta carte ar putea reprezenta pentru tine o pretioasa sursa de inspiratie. Din ea vei afla: • Cum sa realizezi ceva care sa treaca proba timpului; • Cum sa perfectionezi, sa pozitionezi si sa promovezi ideea respectiva intr-o oferta atractiva care sa treaca proba timpului; • Cum sa dezvolti canale de marketing care trec proba timpului; • Cum sa atragi un public si sa construiesti o platforma care trece proba timpului. Cu alte cuvinte, aceasta carte este despre ce standarde trebuie sa atinga produsele tale, cum sa ajungi in varf cu ele facand tot ce se poate face, si apoi, cum sa te mentii pe piata cat mai mult timp in conditiile acestei adevarate invazii de noi si noi produse. Ryan Holiday a depus o munca de cercetare asidua pentru scrierea acestei carti, sau, mai exact, pentru a intelege de ce anumite produse culturale sau de larg consum se bucura de succes chiar si la foarte mult timp dupa ce au fost create. Ryan Holiday a intervievat in acest sens persoan