Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii.
Proprietatea inovatoare a pernei Somnomed este dată de efectul antifungic și antimicrobian mulțumită tratamentului dezvoltat, testat și certificat în laboratoarele Rudolf Grup din Germania.
Umplutura din fibre speciale conjugate 3D asigură circulația facilă a aerului și o elasticitate îmbunătățită a pernei.
Umplutura este preaglomerata in bilute individuale (fibra buclata sau ciorchine) de dimensiunea unei perle, astfel ca rezulta o capacitate antiaglomeranta foarte buna, ceea ce inseamna ca perna isi va pastra proprietatile initiale o mare perioada de timp, chiar dupa foarte multe spalari sau dupa ce a fost vidata un timp indelungat.
Avantajele pernei Somnomed®
Proprietati dovedite Antimicrobiene si Antifungice multumita tratamentului special aplicat Rudolf Grup
Inaltime si duritate medie, ideala pentru persoanele care dorm mai mult pe burta sau pe lateral
Matlasata pe toata suprafata pentru un plus de confort
Lavabila la 95 de grade Celsius
Isi pastreaza forma pentru o perioada indelungata de timp
Datorită posibilității de spălare la 95 de grade, înălbire și curățare chimică, perna Somnomed are și aplicații profesionale fiind folosită în spitale și hoteluri.
Material fete: 100% microfibra poliester, periata pentru un plus de confort
Produs fabricat in Romania
Recomandari de utilizare:
Pentru a pastra produsul curat urmeaza instructiunile de intretinere
Recomandam expunerea saptamanal. Detalii pe www.produsulanului.com.
Perna ideală pentru cei care suferă de alergii.
Perna Somnomed® tratată antifungic și antimicrobian este primul produs din România, disponibil la un preț accesibil, ce se adresează tuturor persoanelor care suferă de alergii.
Perna asigură protecție permanentă, reală și dovedită împotriva microbilor și ciupercilor. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Studiul a avut loc în perioada 24.03.2021 – 16.04.2021. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.3%. În categoria “Perne”, eşantionul a fost de 522 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani.
Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.