Cumpara de la carturesti.ro

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim | Sergio Zyman, Armin Brott - Publica


Sfarsitul advertisingului asa cum il stim | Sergio Zyman, Armin Brott
9.99 Lei

Disponibil

(30-09-2024)
Cumpara de la carturesti.ro

Produs vandut de carturesti.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara sfarsitul advertisingului asa publica de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru sfarsitul advertisingului asa publica

Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste.
In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau.
Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group.
Si el este singurul om din toata istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) incat sa incerce sa-l schimbe.
Dooner Jr., Presedinte si CEO al McCann-Erickson WorldgroupSergio este unul dintre putinii oameni care considera ca problema reala a advertisingului este ca intreg sistemul este defect.
John J.
Perspectiva sa asupra evolutiei advertisingului este vitala pentru oricine vrea sa isi construiasca o afacere.
Philip KotlerSergio Zyman este dur si ireverentios.
Vor inceta astfel sa isi mai arunce pretiosii dolari pe reclame de 30 secunde si vor incepe sa faca marketing adevarat.
Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPPEu sper ca aceasta carte este citita si de CEO.
El construieste sau reconstruieste casa advertisingului din temelii.
PublishersWeeklyCe pot sa spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atata tot! Warren BennisZyman se intoarce la fundamentele advertisingului, pe care le graveaza in piatra.
Asa ca stati prin preajma si veti avea ce invata!Cuvintele categorice si pline de sens ale lui Zyman ar putea fi sutul-in-fund de care avea nevoie aceasta industrie.
Inseamna sa faci bani pentru clientii tai, iar unii dintre ei — cei care vor citi aceasta carte — s-ar putea sa fie destul de iritati sa va vada pe scena tinand in maini statueta castigatoare in timp ce vanzarile lor scad.
Odata ce veti fi citit aceasta carte, veti detine cunoasterea, imaginea de ansamblu, instrumentele si instructiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising functionale si pentru transformarea acestor strategii in afaceri de succes.
Advertisingul nu inseamna sa castigi Effie-uri sau Lei de aur.
Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa devina mai buna decat este in momentul de fata.
Daca lucrati in domeniul publicitatii, puteti considera aceasta carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie iti schimbi modul de abordare, fie locul de munca.
In aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui.
Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste.
In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse