Descriere YEO:
Pe YEO găsești Simplifica. Cum au succes cele de la Richard Koch, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Simplifica. Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume - Richard Koch, Greg Lockwood din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 49 Lei
Caracteristicile produsului Simplifica. Cum au succes cele
- Brand: Richard Koch
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Simplifica. Cum au succes cele Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Simplifica. Cum au succes cele de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Simplifica: Cum au
succes cele mai
profitabile afaceri din
lume Simplifica: Cum au
succes cele mai
profitabile afaceri din
lume / Simplify: How the Best Businesses in the World Succeed de
Richard Koch si
Greg Lockwood este cartea care iti vorbeste despre cum sa ai
succes in
afaceri simplificand. Cei doi autori au studiat unele dintre
cele mai de succes afaceri din
lume din ultimii 100 de ani si au ajuns astfel la concluzia ca aproape toate marile povesti de succes din secolul XX sunt despre simplificare. Ford Motor Company, IKEA, McDonald’s, Apple, Uber, Spotify, Airbnb, Honda, Pepsi-Cola, Southwest Airlines, Amazon, toate sunt companii care au schimbat lumea cu afacerile lor in ultimii ani. Secretul lor? Au avut in frunte mari simplificatori. De la ei, oricine este raspunzator in momentul de fata de soarta unui business, are ceva de invatat. Cartea de fata te va convinge de la inceput pana la sfarsit ca, daca o afacere nu merge, sau nu merge suficient de bine, inseamna ca ceva nu este suficient de simplu in cadrul ei. Tot aici vei gasi metode de a simplifica care sa te ajute sa rezolvi aceasta problema in compania ta. Mai mult decat atat, autorii iti ofera exemple de mari simplificatori si modul cum si-au condus afacerile spre un succes fenomenal folosind una din cele doua metode: reducerea pretului sau simplificarea produsului; iti vor arata cu cifre cat de profitabila poate fi simplificarea, dar si cum sa recunosti simplificatorii de pe piata ta si cum sa ii contracarezi.
Richard Koch este autorul bestsellerului The 80/20 Principle (Principiul 80/20), care s-a vandut in peste un milion de exemplare si a fost publicat in 33 de limbi. Este, de asemenea, antreprenor si investitor de succes, finantand de-a lungul timpului companii precum Filofax, Plymouth Gin, Belgo si Betfair. In trecut, a fost unul dintre partenerii Bain & Company si cofondator al LEK Consulting. Este autorul a peste 20 de carti de nonfictiune foarte apreciate. Locuieste in Gibraltar.
Greg Lockwood este unul dintre fondatorii Piton Capital, o societate cu capital de risc cu sediul in Londra care investeste in afacerile de retele infrastructurale. A obtinut diploma de master in management la Facultatea de Management Kellogg si, impreuna cu
Richard Koch, este coautorul cartii Superconnect. Dar iata mai exact despre ce este vorba in fiecare sectiune a cartii: Partea I: Mari simplificatori Si pentru ca, indiferent despre ce este vorba, cel mai bine intelegem si retinem din exemple, cei doi autori ne prezinta aici 12 cazuri de simplificari de succes. Este vorba despre povestile de succes ale lui: • Henry Ford - Omul care a democratizat calatoriile prin simplificarea proiectarii automobilelor, scaderea pretului si simplificarea modului de folosire si de intretinere. El a creat astfel o noua piata pentru producatorii de autoturisme. • Ingvar Kamprad - Miliardarul care mergea cu autobuzul si care a simplificat la maximum afacerile cu mobilier, reconstruind treptat intreaga industrie a mobilei. Tot aici vei afla o reteta a la IKEA pentru a-ti seduce clientii, dar si o lista foarte punctuala cu punctele cheie ale succesului IKEA. • Dick si Mac McDonald si Ray Kroc – si povestea succesului incredibil pe care il au restaurantele McDonald’s. Afla de unde a pornit si cum a ajuns McDonald’s ceea ce ste astazi datorita simplificarii! • Steve Jobs – si povestea revolutiei declansate de el prin transformarea calculatoarelor in obiecte accesibile pentru marea masa. O revolutie care a facut ca in 2016 (anul aparitiei acestei carti) Apple sa valoreze 742 de miliarde de dolari. • Bruce Henderson si Bill Bain – cei care au transformat Boston Consulting Group si Bain & Company in unele dintre cele mai prestigioase firme in consultanta din lume, simplificand nu numai „produsul” de consultanta, ci si intregul proces pe care il presupune consultanta. • Travis Kalanick si Garrett Camp – care au simplificat serviciul de taximetrie transformandu-l in Uber - un brand care a ajuns sa valoreze i