Sinteze de pedagogia invatamantului prescolar.
Componente structurale, caracteristici si procesualitate interna - Factorii dezvoltarii personalitatii copilului – interactiuni si dominante - Structura si dinamica personalitatii la varstele timpurii - Curriculumul pentru educatia timpurie - Proiectarea, organizarea si realizarea activitatilor ludice si de invatare - Metodologii specifice de realizare a activitatilor didactice in educatia timpurie - Specificul evaluarii in educatia timpurie - Parteneriatul gradinitei cu alti factori educationali - Orientari contemporane in teoria si practica invatarii in gradinita - Copiii cu cerinte educative speciale (CES) in gradinita.  
Din cuprins: - Educatia timpurie in Romania si in context european - Jocul – principala forma de organizare a procesului de invatamant in gradinita - Procesul de invatamant.
Maniera sistematica si accesibila de structurare si elaborare a lucrarii face ca reperele conceptuale si tematice oferite de autori sa fie usor de asimilat si totodata sa se constituie in puncte de plecare pentru interogatii, reflectii si analize personale.
In paginile sale este explicitat un demers deopotriva teoretic si practic, care ofera cititorului interesat clarificari conceptuale, analize, particularizari si exemplificari susceptibile de a se constitui in repere utile pentru reflectie si actiune.  
Topica abordata se identifica cu tematicile cuprinse in programele oficiale pentru pregatirea respectivelor examene.
Ghid pentru pregatirea examenelor de titularizare, definitivat si gradul didactic II Acest Ghid vine in intampinarea nevoilor de pregatire a examenelor de titularizare, definitivare in invatamant si obtinerea gradului didactic II de catre cadrele didactice din invatamantul prescolar.
Sinteze de pedagogia invatamantului prescolar