Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire.
Unicredit Bank.
Acest lucru ne-a convins sa va lansam invitatia de a lectura aceasta carte plina de povesti surprinzatoare.
Time Magazine Abilitatea lui Martin Lindstrom de a identifica si de a analiza informatiile calitative pare sa treaca dincolo de granitele naturalului.
Paco Underhill, autor al cartii Arta de a cumpara O minte originala si iscoditoare.
Daca iti plac serialele Bones si CSI, aceasta carte va fi pe gustul tau.
Chip Heath, co-autor al cartilor Idei cu impact garantat si Switch Martin Lindstrom analizeaza tehnici criminalistice de ultima ora pentru a dezvalui dihotomia dintre informatie si intelepciune.
Ceea ce face el este sa expuna limitele studiilor cantitative si felul in care cercetarea calitativa devine instrumentul esential pentru depasirea acestora.
Seth Godin, autor al cartii Triburi In mediul de afaceri contemporan, in care studiile cantitative suscita un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing.
O modalitate personala, intuitiva si puternica de a privi cum poti schimba ceva prin munca ta.
Robert Cialdini, autor al cartii Persuasiunea Cea mai buna carte a lui Martin de pana acum.
Desi informatiile dezvoltate in aceasta carte ar putea parea insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman si de nepretuit pentru oricine isi doreste sa inteleaga mai bine factorii care declanseaza deciziile de cumparare.
Alaturati-va lui Lindstrom in calatoriile sale de-a lungul carora analizeaza urmele marunte pe care le lasam si care dezvaluie adevaruri surprinzatoare despre tendintele noastre de consumatori, precum si despre comportamentul uman.
Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba.
Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an.
Cum un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui comerciant de articole de moda.
Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.
Cum o pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi.
Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA.
Citind paginile acestei carti, veti afla: Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO.
Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman.
Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile care duc la un produs sau un brand de milioane.
Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire